خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند گفت: سران فتنه توبه کرده و به آغوش نظام برگردند در غیر این صورت، مردم آگاه و در صحنه ایران 9 دی دیگری را رقم خواهند زد.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۸۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، علیرضا رحمانی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان این‌که برخی از جریانات سیاسی از رفع حصر سران فتنه به دنبال اهدافی هستند؛ اظهار کرد: مطرح شدن نام این افراد این سوال را برای برخی پیش می‌آورد که چرا این افراد محاکمه نمی‌شوند.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند ادامه داد: با زیاد شدن خواست عمومی، نظام که یکی از پایه‌های آن جمهوریت و مردم می‌باشد باید دادگاهی زودتر از موعد را برای محاکمه این افراد تشکیل دهد.

رحمانی خاطرنشان کرد: همه ما معتقدیم که این افراد را در دادگاهی محاکمه کنند اما باید زمان آن برسد و در حال حاضر نظام با مهربانی و رأفت با این افراد رفتار می‌کند و منتظر است تا به آغوش انقلاب بازگردند و توبه کنند.

وی با تاکید بر این‌که با توجه به شواهد، این افراد محکوم به اعدام هستند؛ گفت: با اعدام این سربازان پیاده فتنه کار، اسطوره سازی از آن‌ها شروع خواهد شد و زمینه لازم برای خلق آشوب و فتنه‌ای تازه توسط بازی گردانان و افراد پشت پرده حوادث سال 88 فراهم می‌شود.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند یادآور شد: دشمنان پشت پرده، این جریانات را می‌دانند چنانچه دادگاه محاکمه‌، تشکیل شود و نیز سران فتنه چیزی برای از دست دادن نداشته باشند بسیاری از حقایق و پشت پرده‌ها را افشا خواهند کرد که این موضوع به هیچ عنوان برای برخی ها خوب نیست.

رحمانی با اشاره به این‌که با اعمال فشار و در پی آن آزادی این افراد، این موضوع را به مردم القا می‌کند که فتنه‌ای در کار نبوده است؛ گفت: این اصطلاح فتنه را خود نظام درست کرد تا شرایط را به نفع خود تغییر دهد در غیر این صورت، چنانچه فتنه‌‍ای بود با مدارک به دست آمده این افراد حتماً اعدام می‌شدند.

وی در خصوص نقش فتنه 88 در تحریم‌های آمریکا علیه ایران، با بیان این‌که عده‌ای از درون کشور خواستار اعمال فشار‌های بیشتر به کشور شدند؛ توضیح داد: بعد از حوادث سال 88 آمریکا و متحدانش به این نتیجه رسیدند عده‌ای در داخل کشور وجود دارند که به بدنه نظام نفوذ کرده‌اند و از تغییر شرایط استقبال می‌کنند.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند ادامه داد: آمریکا متوجه شد؛ چنانچه بتوانند شرایط را برای این افراد مهیا کند مابقی کارهای لازم را خودشان انجام خواهند داد اما این افراد نیازمند حمایت مردمی می‌باشند تا بتوانند به تمام اهداف خود برسند.

رحمانی متذکر شد: آمریکا با اعمال تحریم‌های ظالمانه جدید و فشار مضاعف بر مردم به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و جذب بدنه مردمی برای این گروه بود تا این افراد را در رسیدن به اهداف خود یاری کند.

وی با بیان این‌که چنانچه به انقلاب‌هایی که در همین چند سال اخیر در منطقه روی داده است؛ نگاه کنیم به وضوع اهمیت و نقش یک رهبر را به عنوان فصل الخطاب و ناخدای یک انقلاب مشاهده می‌کنیم؛ گفت: مشاهده می‌کنیم؛ انقلاب‌های که در منطقه رخ می‌دهد چگونه 180 درجه تغییر جهت می‌دهد و این تغییرات و تمام شدن یک انقلاب در چالش‌هایی رخ داد که به هیچ عنوان قابل مقایسه با چالش‌های نظام اسلامی ایران از ابتدا تاکنون نمی‌باشد و کشتی انقلاب اسلامی با وجود یک ناخدای حکیم و بصیر از این حوادث عبور کرد.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند ادامه داد: شرایط بعد از انتخابات سال 88 بهترین زمانی بود که مردم می‌توانستند با حضور چشمگیر خود برای اثبات کارآمدی یک نظام سیاسی موفق در جهان نهایت استفاده را بکنند اما عد‌ای با تحریک احساسات مردم با دروغ و تهمت‌های، بی پایه، اساس و بدون سند خواستند به اهداف خود برسند و نظام را به لبه پرتگاه کشاندند که به لطف خدای متعال و بصیرت مردم موفق نشدند.

رحمانی خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی و منظومه فکری مقام معظم رهبری، مردم جایگاه ویژه‌ای دارند و رهبر معظم انقلاب معتقد بودند که خود مردم هستند که باید این قضیه را جمع کنند و به آن پایان دهند این مسئله در فتنه 78 و 88 مشهود است.

وی ادامه داد: چنانچه خدایی نکرده بازهم اتفاقی و فتنه‌ای اکبر رخ دهد بازهم این مردم هستند که به آن پایان خواهند داد چراکه مردم آمدند تا مجدد با ولایت تجدید پیمان کنند و بگویند همچنان پای انقلاب ایستاده‌ایم.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند متذکر شد: با گذشت زمان، با روشنگری‌های رهبری، خواص بصیر، فرونشستن احساسات، حاکم شدن عقلانیت و حوادث روز عاشورا، کم کم مردم چهره واقعی این گروه را دیدند و خود به عرصه آمدند و مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند.

رحمانی با تاکید بر این‌که بستر 9 دی عقلانیت، عشق به نظام و رهبری، پایبندی به مقدسات بود؛ گفت: این هشدار را به عده‌ای که در فکر ایجاد فتنه‌ای جدید هستند می‌دهم که چنانچه خدایی نکرده اتفاقی رخ بدهد باید خود را آمده دریافت سیلی‌ای شدید تری از ملت کنند.

وی به سران فتنه توصیه کرد: که توبه کرده و به آغوش نظام برگردند در غیر این صورت، مردم آگاه و در صحنه ایران 9 دی دیگری را رقم خواهند زد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها