قول مسئولين در مرز شعار:

روستاهاي گرمي همچنان در انتظار اينترنت پرسرعت است

قول وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در آخرين سفر خود به استان اردبيل مبني بر بهرمندي روستاهاي با جمعيت بالا، از اينترنت پرسرعت همچنان عملي نشده است.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۹۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، محمود واعضی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر مردادماه امسال به همراه تمامي مديران حوزه‌ آي سي تي کشور، قول بهره مندی روستاهای با جميت بالا را از اینترنت پرسرعت داد.

وی پایان سال جاری یعنی سال 94 را برای محقق ساختن این پروژه مخابراتی عنوان کرد حالا كمتر از 3 ماه به وقت مقرر این وزیر محترم دولت مانده است ولی مِن باب یادآوری باید گفت که تا به امروز هیچ اقدام عملي در این راستا برداشته نشده و همچنان روستاهای شهرستان گرمي بجز تعداد انگشت شمار، بدون اینترنت هستند.

نزديك دو ماه پس از سفر وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به استان اردبيل، آذر نژاد معاون عمرانی استاندار اردبیل در سفر به گرمی از زیر پوشش تلفن همراه قرارگرفتن 173 روستا از مجموع 322 روستای شهرستان گرمی خبر داد و افزود: هم اکنون 19 روستای این شهرستان از خدمات اینترنتی بهره مندند.

وي از تامین زیرساختهای لازم برای راه اندازی اینترنت در 750 روستای استان اردبیل در سال جاری خبر داد و افزود: از این تعداد 163 روستا در شهرستان گرمی قرار دارد.

حال باید منتظر ماند و شاهد بود که آیا وعده آقای وزیر و معاون عمرانی استاندار اردبیل در بهره مندی روستاهای شهرستان گرمي از اینترنت پرسرعت تا پایان سال جاری عملی خواهد شد یا در حد شعار باقی خواهد ماند؟!

ارسال نظرات
آخرین اخبار