بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد بمناسبت 9 دی:
بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی اعلام می دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب بکار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف از کمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد .
کد خبر: ۸۶۱۲۷۹۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سازمان بسیج جامعه زنان استان یزد رد آستانه سالروز حماسه نه دی پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

درخشش خورشید بی رمق زمستان در 9 دی ماه 1388 مقرن شد با جوشش طوفانی سهمگین که تار و پود فتنه انگلیسی- آمریکایی 88 را در هم پیچید و سران فتنه ستون پنجم دشمن به عنوان عوامل فتنه برای ملت مظلوم ایران اسلامی شناخته شد در این مقطع تاریخی بار دیگر جوشش عاشورای حسینی به فریادمان رسید و با حماسه ای ماندگار طومار فتنه گران در هم پیچیده شد . اما ملت فهیم ایران اسلامی از آن روزهای تلخ درسها و عبرت های فراوانی را توشه راه خود ساخت . ما همه بر این باوریم که دست امداد الهی به مصداق آیه شریفه ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم و تدابیر هوشمندانه حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) تنها برگ برنده ملت ما در آن فتنه سهمگین و پیچیده بود . و اگر نبود این دو برگ برنده معلوم نبود که چگونه خوابهای آشفته جین شارپ در مورد انقلاب اسلامی ما تعبیر می شد و این فتنه آمریکایی انگلیسی پیروزمندانه به خط پایان خود نزدیک می شد .

اینک در آستانه سالگرد این حماسه بزرگ یعنی حماسه غرور آفرین 9 دی-یکبار دیگر همه اقشار ملت فهیم و رشید ایران اسلامی را به بازخوانی این پرونده عبرت آموز فرا می خوانیم تا مبادا درسهای مهم بصیرت و استقامت که بزرگترین درسهای ما از 8 ماه فتنه گری در سال 88 بودند به فراموشی سپرده شود . درس مهم بصیرت را دوباره مرور می کنیم تا مبادا طراحان آن کودتای مخملین برای ما رویایی دیگر طراحی کرده باشند و ما غافل باشیم. در کلاس درس پایداری که بزرگترین استادش شهدای گرانقدر ما هستند درس صبر و استقامت در راه امام ، انقلاب و رهبری را دوباره و چند باره مرور می کنیم تا مبادا دشمنان خارجی و منفقان داخلی به این توهم بیفتند که این ملک علی ، مالک اشتر ندارد و دوباره به جان و مال و ناموس این مملکت چشم بدوزند . آری 8 ماه فتنه گری در سال 88 در 9 دی به خط پایان رسید و ثمره آن نمره 20 ملت ایران در دو درس مهم صبر و بصیرت بود ،البته یادمان نرود که مثلث شوم فتنه در تاریک خانه هایی که فکر کرده اند هیچ کس انها را ندیده برای این ملت خواب و خیال طراحی کردند ، غافل از این که به فرموده امام راحل(ره) عالم محضر خداست بنابراین آنها ملت را ندیدند و خدای ملت را هم منکر شدند .

بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت ها و بصیرت بی نظیر ایشان در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه ،بار دیگر با آرمان های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله الغظمی خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می کند و اعلام می دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای نظام و انقلاب بکار خواهند بست و در راه تحقق این اهداف از کمترین داشته خود که جان ناقابلشان است دریغ نخواهند کرد .

الهم وفقنا لما تحب و ترضی

ارسال نظرات