سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد در پیامی ضمن تبریک هفته وحدت میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت موسس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) حماسه نهم دی را گرامی داشت و پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۱۲۸۷۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد در پیامی ضمن تبریک هفته وحدت میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت موسس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق(ع) حماسه نهم دی را  گرامی داشت و پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

در قسمتی از این پیام آمده است: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورايی مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگری در افتخارات مرد و زن ايرانی به حساب می آيد .

وی افزود: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد.

سرگردپاسدار حاجی زاده خاطر نشان کرد: روز نهم دی ماه در تاريخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار گرديد. در اين روز ماندگار و تاريخی ملت هميشه در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آيت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

  وی افزود: اين روز می توان گفت نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شيطان است. روز خروش ملت ايران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسينی است.

روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بيعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمينی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت پيکر نامبارک فتنه را به خاک ماليدند.

در روز نهم دی ماه 1388، مشروعيت سياسی نظام اسلامی ايران بار ديگر با حضور خودجوش ده ها ميليونی مردم در تهران و تمامی شهرهای ديگر کشور به جهانيان اعلام گرديد.

روز نهم دی، روزی است که مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ های آنان را نمی خورند.

روز نهم دی روزی است که مردم ايران نشان دادند که با بصيرتند و در ميان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولايت فقيه است، بر می دارند و در نهايت روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ايران نشان دادند که اين جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت تان آسيب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پايبند هستند. نهم دی ماه يک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصيتی نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در آن روز ولایت‌پذیری خود را به رخ جهانیان کشاندند، افزود: اتحاد و همبستگی مردم بود که توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد.

فرمانده سپاه بهاباد  تصریح کرد: حماسه‌ای که 9 دی 88 رخ داد در حقیقت مشابه حماسه فتح خرمشهر بود.

به گفته حاجی زاده ، در حماسه خرمشهر صدام به واسطه پشتوانه‌های خود که در رأس آنها استکبار جهانی قرار داشت، علیه انقلاب اسلامی جنگ نظامی راه انداخته بود که خداوند متعال به واسطه خلوص نیت امام راحل و مردم ایران اسلامی دست ابرقدرت‌ها را از سر نظام کوتاه کرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: فتنه 88 جنگ فرهنگی و سیاسی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بود که با بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، توطئه‌ ساقط کردن حکومت اسلامی را دل خود داشت که بصیرت و آگاهی مردم در حماسه 9 دی معادلات آنان را بر هم زد.

وی با بیان اینکه دست قدرت الهی یک‌بار دیگر در حماسه 9 دی ملت ایران اسلامی را نجات داد، گفت: مردم همواره در هر زمانی که دشمنان توطئه‌ای را طراحی می‌کنند با حضور حماسی و مقتدرانه خود در صحنه، پاسخی دندان‌شکن به بدخواهان می‌دهند.

فرمانده سپاه بهاباد در خاتمه  یادآور شد: حماسه 9 دی تجلی میثاق دوباره مردم با ولایت‌فقیه بود.

در پایان بر خود لازم می دانم که این روز بزرگ و عظیم را  گرامی بداریم و از مردم ولائی بهاباد خواست تا در برنامه هائی که  بدین منظور  در شهرستان برگزار می شود شرکت فعال داشته باشند .

 

 

 

ارسال نظرات