مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد:

مردم ایران اسلامی در حماسه 9 دی ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان نشان دادند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد گفت: مردم ایران اسلامی در حماسه ماندگار 9 دی بار دیگر ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان نشان دادند و دشمنان را مأیوس کردند.
کد خبر: ۸۶۱۲۸۷۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

حجت الاسلام میر فخر الدین مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به حماسه 9 دی مردم  را ستون فقرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مردم ستون فقرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و پیروزی انقلاب اسلامی، ناکام ماندن دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و موفقیت کشور در مساله انرژی صلح آمیز هسته ای همگی مرهون حضور گسترده مردم در تمام عرصه ها است.

وی بیان کرد: حماسه 9 دی ایام الله است و باید به طرز باشکوهی در نقاط مختلف کشور از جمله شهرستان بهاباد برگزار و زنده نگهداشته شود.

حجت الاسلام میرفخرالدین اظهار کرد: مساله مهم بصیرت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید مردم به طور عملی به آن توجه کنند تا نتیجه بخش باشد.

وی گفت: با حضور آگاهانه قشرهای مختلف ملت ایران در حماسه 9 دی توطئه های شوم دشمنان برای براندازی نظام و انقلاب خنثی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد افزود: این حضور در دفاع از نظام، انقلاب و حمایت از ولایت فقیه بود و به همین دلیل ارزش و اهمیت چشمگیری دارد.

وی بیان کرد: مبدا حرکت مردم در حماسه 9 دی از مساجد بود و گفتمان این حماسه تاریخی و ماندگار نیز اسلام خواهی و تفکر عاشورایی بوده است.

این مسئول سیاسی اظهار کرد: حماسه 9 دی نشان داد که ملت ایران در شرایط دشوار، حساس و غبارآلود فتنه دارای بصیرت کافی بوده و حق را از باطل تشخیص می دهند

میرفخرالدین  با اشاره به حماسه ماندگار 9 دی، گفت: مردم ایران اسلامی در حماسه ماندگار 9 دی بار دیگر ولایت‌مداری خود را به رخ جهانیان نشان دادند و دشمنان را مأیوس کردند.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران اسلامی در حماسه ماندگار 9 دی حضوری بسیار باشکوه و گسترده‌ای داشتند، افزود: ملت ما در حماسه 9 دی از اسلام و انقلاب و ولایت به خوبی حمایت و دفاع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بهاباد تصریح کرد: حضور باشکوه و گسترده ملت ایران در حماسه ماندگار 9 دی سبب خنثی شدن فتنه 88 به طور کامل شد.

حجت الاسلام میر فخر الدین عنوان کرد: ملت ما در حماسه 9 دی با بصیرتی که داشتند از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دفاع کردند و دشمنان را از نقشه‌های خود مأیوس کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار