بيانيه سازمان بسيج هنرمندان آذربايجانشرقي به مناسبت حماسه 9دي؛

9دی، تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است

خبرگزاری بسیج: تاریخ تابتاك انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۲۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبري امام خامنه اي ناکام مانده اند.

آری 9 دی ماه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9

دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

حماسه بزرگ ۹دیماه ۱۳۸۸ ضامن تجلی هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و بصیرت ملت هوشیار ایران در صحنه های سرنوشت ساز تاریخی است، حرکتی مومنانه و عالمانه در مقابل توطئه های خطرناک و فتنه آفرینانی بود که توسط دولت های استکباری و صهیونیستی مورد حمایت و مدیریت قرار می گرفت و ملت فهیم و آگاه ایران با حضور تاریخی خود با آرمان هایی برگرفته از اسلام ناب و با ایستادگی براصول و ارزش های انقلابی صحنه شکست و رسوایی را برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی رقم زد.

اينك ما هنرمندان بسيجي سازمان بسيج هنرمندان آذربايجانشرقي در سالروز حماسه پرشكوه نهم دي بيعت مجدد و ناگسستني خويش را با آرمان هاي حضرت امام خميني(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهيدان والا مقام اعلام کرده و به دشمنان زبون اين نظام الهي و عوامل وابسته ايشان اعلام مي كنيم كه اين راه را با وحدت و تبعيت محض از مقام معظم رهبري،تا سپردن انقلاب اسلامي به صاحب اصلي آن، حضرت ولي عصر(عج) فاتحانه ادامه خواهيم داد. .

سازمان بسيج هنرمندان آذربايجانشرقي

ارسال نظرات
آخرین اخبار