خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در همایش بصیرت افزایی حوزه بنت الهدی این شهرستان، با بیان اینکه جنگ ما با دشمن جنگ بارها و اعتقادات دینی است، گفت: فتنه گران در فتنه 88 با کشتار عزاداراران حسینی و آتش زدن مساجد، می خواستند باورهای ما را از بین ببرند و شیعه را نابود سازند.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۶۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد کشتار شیعیان در نیجریه، راه اندازی فتنه 88 و حمایت و پرورش گروه های تکفیری همچون داعش را از مهمترین حرکات دشمن برای از بین بردن نسل شیعیان در جهان دانست.

وی در بخش دیگر سخنان خود افرادی را شایسته انتخاب در رای گیری دانست که به شهدا و انقلاب پایبند بوده، روحیه استکبار ستیزی و ولایت مداری داشته باشد و در مقابل دشمن بایستد و بصیرت داشته باشد.

حجت الاسلام امیرنژاد همچنین در بحث مقابله با آمریکا، حضور حداکثری در صحنه های سیاسی کشور، اتخاذ سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید مراقب اعتقادات و باورهای دینی و حجاب و عفاف خود باشیم و از نفوذ فرهنگی دشمن غافل نشویم.

همایش بصیرت افزایی به مناسبت هفته وحدت و حماسه نهم دی با شرکت یکصد نفر از خواهران بسیجی در پایگاه ام ابیهای حوزه بنت الهدی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات