رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم گرامیداشت 114 شهید دوومیدانی گفت: قهرمانان امروز ورزش باید ادامه دهنده راه این شهدا باشند.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۲۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، کیومرث هاشمی در مراسم گرامیداشت 114 شهید دوومیدانی درباره برگزاری این مراسم گفت: ما یادمان نمی‌رود که در سال‌های دفاع مقدس جوانان ما با سن کم جان و مال‌شان را در راستای اهداف نظام گذاشتند و در برابر هجوم دشمن، دوام آوردند تا با خون خودشان انقلاب را بیمه کنند. جامعه ورزش هم مانند دیگر اقشار جامعه حضور فعالی در جنگ داشته است.

هاشمی ادامه داد: در چند ماه گذشته به دلیل آنکه قرار شده کنگره شهدای ورزش برگزار شود، هر فدراسیون نیز به تفکیک رشته‌ها مراسمی را برای تقدیر از خانواده شهدای خود برگزار کرده است.

رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه الان زمان جنگ فرهنگی است گفت: جنگ مانند گذشته نیست و در حال حاضر جنگ فرهنگی بر جهان حاکم است و ما باید حضور فعال داشته باشیم و شهدای خودمان را الگو قرار بدهیم. امیدوارم ما قدردان خوبی برای آن‌ها باشیم و راه‌شان را ادامه دهیم. قهرمانان امروز ما نیز باید ادامه دهنده راه این شهدا باشند و بخصوص در میادین بین‌المللی از آن‌ها الگو بگیرند.
ارسال نظرات