خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه فتنه سال 88 درسها و عبرت هایی برای ما داشته است ،گفت:دشمن شناسی مهمترین درس فتنه 88 بود و اینکه دشمن در هر لباسی که هست را با آگاهی و بصیرت شناسایی کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۳۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حمیدرضا بهمنی نژاد در نشست هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی سیاسی پایگاههای مقاومت بسیج سپاه ناحیه میامی در نمازخانه سپاه میامی اظهار داشت:فتنه 88 صرفا نتیجه اختلافات داخلی نبود بلکه یک نقشه حساب شده با هدف از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات سال88 گفت:استفاده از فضای مجازی برای تحریک جوانان به ایجاد آشوب و راه اندازی شبکه ماهواره ای bbcفارسی که در اواخر سال 87 افتتاح شد از جمله اقدامات دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه فتنه سال 88 درسها و عبرت هایی برای ما داشته است ،افزود:دشمن شناسی مهمترین درس فتنه 88 بود و اینکه دشمن در هر لباسی که هست را با آگاهی و بصیرت شناسایی کنیم.

بهمنی نژاد با اشاره به حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی ماه سال88 گفت:حضور حماسی مردم باعث یاس و نامیدی دشمنان شد و حضور به موقع مردم در صحنه بسیار مهم و ضروری بود با توجه به اینکه در صدر اسلام نیز حضور نیافتن به موقع مسلمانان باعث از دست رفتن بسیاری از فرصت ها شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها