خبرگزاري بسيج: امام جمعه میانه با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص مسائل کلان و بنیادی کشور و بیان نظرات کارشناسی در سطح عمومی جامعه، گفت: بدون شک نفوذ جریانی، خطرناک تر از نفوذ اشخاص است که رهبر فرزانه انقلاب بار ها بر این موضوع تاکید كرده اند.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۴۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام محمدرضا حامدی غبار آلود کردن فضا به منظور زمینه سازی برای فتنه ای جدید آن هم در آستانه صحنه بزرگ انتخابات رااز جمله اهداف و برنامه های دشمنان داخلی و خارجی نظام دانست.

وي با تاكيد به ضرورت آگاهی و بصیرت مردم در مواجهه با توطئه دشمنان، افزود: کارشناسان و صاحب نظران می توانند با اظهار نظر و آگاهی بخشی به آحاد جامعه، نقش مهمی در شناساندن نقاط ضعف و قوت و همچنین ریشه یابی راه ها وآفات نفوذ دشمنان داشته باشند.

حجت الاسلام حامدی، پرهیز از هر گونه حاشیه سازی و دو دستگی در صحنه حساس انتخابات را خواستار شد و بيان داشت: دشمن با تضعیف آرمان ها و شعارهای نظام، در صدد مانع تراشی و برهم زدن امنیت و آرامش در جامعه است.

وي از مردم خواست: تعصباتقومی و محله ای نباید در انتخاب افراد تاثیر گذار باشد و مردم باید با احساس وظیفه و همچنین حرکت آگاهانه، در راستای شایسته گزینی از بین افراد گام بردارند.

وي با بيان اينكه کاندیداها این دوره مجلس باید با رویکردی متفاوت و با هدف ارایه برنامه های عملی براي حل مشکلات کشور حاضر شوند، اظهار اميدواري كرد: انتخابات پیش رو با وجود سلایق مختلف، همچون گذشته با شور و شعور و حماسه سازی ملت ایران همراه خواهد بود.

امام جمعه ميانه در آستانه فرا رسیدن میلاد پيامبر(ص) و حضرت امام صادق(ع) و روز اخلاق و مهر ورزی، با اشاره به حرکت و برنامه دشمنان در تخریب چهره اسلام ناب محمدی و رواج اسلام هراسی در منطقه و جهان، اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) معجزه خلقت و الگوی بی مثال رفعت و رحمت خداوندی است که متاسفانه افرادی به نام ايشان و دین اسلام دست به جنایات وحشیانه ای می زنند که هیچگونه ارتباط و وجه اشتراکی بین آن ها نيست.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی با اشاره به فرا رسیدن ۹ دی ماه به عنوان روز بصیرت، با بیان این موضوع که تاکنون با هوشیاری مردم، فتنه های مختلفی از جمله فتنه ۸۸ در کشور خاموش شده، خاطرنشان کرد: مطمئنا حوادث و اتفاقات تلخ پیش آمده در طول تاریخ انقلاب صحنه آزمایشی در مقابل توطئه های دشمنان است که در برهه های مختلف با رنگ و بوی جدید خودنمایی خواهد کرد.

ارسال نظرات