مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

«هیهات من الذله» شعار همیشگی مردم ایران است

خبرگزاري بسيج: مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجانشرقی در یادواره 21 شهید شهرک ولی عصر میانه، گفت: «هیهات من الذله» شعار همیشگی مردم ایران به تاسی از امام حسین(ع) بوده كه اعلام برائت از امریکا و استکبار است.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۴۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، عزت الله جعفری با بیان اینکه طرف معامله شهدا، ذات اقدس الهی است، آن ها را پرچمداران دفاع از اسلام، قرآن، روش و منش پیامبر و ائمه(ع) دانست.

وي تصریح کرد: این همه خون ریخته شده در دوران دفاع مقدس و پس از آن، همه برای اعلام برائت از آمریکا و استکبار است.

جعفری با تاكيد به اینکه امروز صحنه های شهادت و دفاع مقدس در سوریه تکرار می شود، بيان داشت: سوریه، عراق، یمن و کشورهای مسلمان منطقه خط مقدم ما هستند و اگر ما از این خطوط دفاع نکنیم، بی شک فردا دشمن وارد خاک ما شده و خانه هایمان را به تصرف در خواهد آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت مردم به انتخابی آگاهانه و درست، ولایتمداری و بصیرت را از شروط اساسی افرادی دانست که مورد انتخاب قرار می گیرند.

اين مقام مسئول هشدار داد: مردم بايد هوشيارانه عمل كنند چراكه دشمن در تلاش است با كمرنگ كردن حضور مردم در انتخابات و با اعمال نفوذ، افراد مورد نظر خود را وارد مجلس كنند.

فرمانده سپاه میانه نیز در ابتدای این آئين رستگاری را تنها در کسب مقام شهادت دانست و گفت: کسانی که نام شهید بر کوچه هایشان نصب شده، اجازه حرکت در مسیری غیر از مسیر شهدا را ندارند.


جعفر غیابی با بیان اینکه کاش به جای یادوراه شهدا، بتوانیم راهواره شهدا داشته باشیم، راهواره شهدا را سلوک در راه و روش و رفتاری دانست که شهدا داشتند.

عزت الله جعفری همچنين با حضور در منزل شهیدان کلانتری، خانمحمدی و ناصر قره داغی، از مادران و پدران این شهداء تجلیل کرد.


آیین گرامیداشت یاد و خاطره 21 شهید شهرک ولی عصر(عج) میانه با حضور بیش از 200 نفر از مردم و بسیجیان در مسجد ولی عصر(عج) اين شهر برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها