مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی:

باید از ظرفیت های عرصه ورزش استان برای ناشنوایان استفاده کرد

ملکی در این مجمع گفت: توجه به ظرفیت مناسبی که استان در عرصه ورزش دارد، باید برای ناشنوایان نیز فعالیت‌هایی انجام شود که در سایت کاری و برنامه ریزی بر اساس توسعه ورزش همگانی و سلامتی پایه ریزی شده و این مسئله، نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق دارد.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۸۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
گروه ورزشی

سعید ملکی تصریح کرد مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی : ما باید تلاش کنیم که ناشنوایان در عرصه‌های مختلف به ورزش رو بیاورند و از ظرفیت‌های مناسب موجود استفاده کنند.

وی بیان کرد: سعی اداره کل ورزش و جوانان استان بر این بوده که با تمام دستگاه‌های اجرایی تعامل داشته و همکاری‌های لازم صورت گیرد و امیدوار هستم که بتوانیم با استفاده از تعاملاتی که وجود دارد، شرایط مناسب‌تری برای ورزش ناشنوایان به وجود آید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود : ناشنوایان و کم شنوایان استان در عرصه‌های مختلف ورزشی همچون المپیک ناشنوایان و رقابتهای جهانی و کشوری توانمندی‌های مناسبی از خود به نمایش گذاشته و امیدوار هستم شرایط مطلوبی برای فعالیت این قهرمانان ایجاد کنیم.
 
ملکی در پایان صحبت های خود گفت : از ظرفیت های بهزیستی و کانون های ناشنوایان در استان با تعامل و همکاری به نحو احسن بایستی استفاده شود و در کمترین زمان ممکن بایستی مطالعات لازم در خصوص وضعیت ناشنوایان در شهرستانها آغاز و شناسایی شده تا سریعا تحت پوشش ورزش استان قرار گیرند.
 
مهران تیشه‌گران در مجمع سالانه هیات ناشنوایان استان مرکزی گفت: همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ورزشکاران بخصوص ورزشکاران ناشنوا و معلول بحث اشتغال آنها بوده است که با جلسه‌ای که در حضور وزیر رفاه برگزار شد، وی دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد و قرار بر این شد ورزشکارانی هم که کار خود را بدلیل حضور در اردوها و مسابقات از دست داده‌اند به کار بازگردانده شوند.
 
دبیرفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان ایران گفت: با دستور وزیر رفاه بحث اشتغال ورزشکاران ناشنوا به جد پیگیری می‌شود
 
وی تصریح کرد: در فدراسیون ۲۱ انجمن وجود دارد که همگی با تمام پتانسیل کار خود را پیش می‌برند، به طوری 160 نفر را به بازی‌های آسیایی ناشنوایان اعزام کردیم.
 
تیشه‌گران بیان کرد: استان مرکزی یکی از استان‌های بسیار فعال و پیشرو در حوزه ورزش ناشنوایان است و نقش مهمی را در کشور ایفا می‌کند و به تناسب جامعه ناشنوایان توانسته ورزشکاران سازمان‌یافته خوبی را تربیت کند نزدیک به ۱۱ ملی‌پوش را در سطح کشور داشته باشد که آمار بسیار خوبی است.
 
دبیر فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان بیان کرد: در سال آینده علاوه بر اینکه در ۸ رشته اعزام به مسابقات بین‌المللی داریم، میزبانی مسابقات جهانی کشتی را نیز در سه رده در کشور عهده دار خواهیم بود.

در ادامه کزازی رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان نیز گزارشی از عملکرد خود را به سمع اعضاء مجمع رساند و سپس اعضاء مجمع نقطه نظرات و مشکلات خود را بیان داشتند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار