یه استکان طنز/اوباما در گفتگوی تلفنی با هاشمی رفسنجانی:
اوباما ضمن تحسین چنین فرزدانی به نقش غیرقابل انکار همسر هاشمی هم اشاره ای کرده و افزوده: قطعا بانو عفت نقش اساسی در تحویل چنین نخبگانی داشته است.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۹۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۳
به گزارش " خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله " پس از ثبت نام فرزندان هاشمی رفسنجانی  در انتخابات مجلس و خود ایشان در انتخابات مجلس خبرگان، باراک اوباما  در تماسی تلفنی با هاشمی، تربیت چنین فرزندان مدیر مدبر و نخبه را به وی تبریک گفته و افزود: آرزو می‌کردم که من هم فرزندی شبیه مهدی در اقتصاد، فائزه در جریان سازی اجتماعی  و یا محسن و فاطمه در سیاست و یاسر  در مدیریت داشتم اما حیف که ندارم.

اوباما ضمن تحسین چنین فرزدانی به نقش غیرقابل انکار همسر هاشمی هم اشاره ای کرده و افزوده: قطعا بانو عفت نقش اساسی در تحویل چنین نخبگانی داشته است و می توان حدس زد یکی از اصول تربیتی او این بوده که هر جا فرزندانتان به خواسته های خود نرسیده اند به آنها گفته بریزید تو کوچه و حقتان را از پدرسوخته ها بگیرید.

وی با خوش بینی نسبت به مجلس شورای اسلامی آینده افزود: با شنیدن خبر ثبت نام فرزندان جلیل القدر شما و در کنار اینها  آقای  جواد خیابانی دیگر در پوست خود نمی گنجم و منتظر شاهکارهای آنها با صدای جواد خیابانی وقتی از وسط صحن برای جهانیان گزارش می‌دهد٬ هستم.

اوباما پس از این ارتباط تلفنی در مصاحبه ای تلوزیونی اعلام کرده است که در این گفت و گو هاشمی رفسنجانی را فردی مودب و باهوش دانستم چون از اول تا آخر فقط می گفت " yes  yes".

منبع: سراج 24
ارسال نظرات