فرمانده سپاه بانه گفت: ملت بصیر و انقلابی ایران در جریان حماسه نه دی ماه با بصیرت و دشمن شناسی خود آنچنان ضربه ای به فتنه گران زدند که برای همیشه در پرونده افتخارات این ملت ثبت و ضبط خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۲۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس، یعقوب صفاری فرمانده سپاه بانه در گفت و گویی، با اشاره به فتنه ها و توطئه های دشمنان ملت مظلوم ایران برای ضربه زدن به کشور، افزود: ملت بصیر و انقلابی ایران در جریان حماسه نه دی ماه با بصیرت و دشمن شناسی خود آنچنان ضربه ای به فتنه گران زدند که برای همیشه در پرونده افتخارات این ملت ثبت و ضبط خواهد شد.

وی با بیان این که مردم ایران برای نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه های بسیاری داده اند افزود: تقدیم هزاران شهید از جوانان پاک این مرز و بوم نمونه بارز این هزینه هاست که امروز در سایه خون همین شهداء و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی نه تنها امن ترین منطقه خاورمیانه بلکه امن ترین نقطه دنیا محسوب می شود.

صفاری خاطر نشان کرد، ملت ایران همواره نشان داده اند که در تمامی عرصه های حساس انقلاب حاضر بوده و آماده هستند که جان خود را برای دفاع و حفظ و حراست از این نظام تقدیم کنند و روز نهم دی، روزی‌ است که مردم ما در حمایت از رهبری، ولایت فقیه و مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمده و شکوهی را ایجاد کردند که دشمنان برای همیشه نسبت به توطئه‌هایی که داشتند، مأیوس شدند.

فرمانده سپاه بانه فتنه 88 را توطئه ای بزرگ برای براندازی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: فتنه‌گران می‌خواستند به دستاوردهای انقلاب اسلامی آسیب بزنند و این انقلاب را که با ثمره خون هزاران شهید به دست آمده است را به انحراف بکشانند اما غافل از اینکه ملت همیشه هوشیار ایران اسلامی هرگز فریب فتنه دشمنان این انقلاب را نخورده و با حضور حماسی خود در نهم دی‌ماه سال 88 نظام سلطه را در اجرای نقشه‌های شومشان ناکام گذاشتند.

وی در پایان گفت: به لطف خداوند جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف روند رو به رشدی داشته به گونه ای که امروزه به عنوان یک کشور و قدرت برتر اسلامی در دنیا مطرح است چرا که امام راحل (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری به خوبی کشور را هدایت کرده اند.

صفاری از انتخابات پیش رو در 7 اسفند ماه نیز بعنوان یک صحنه آزمون بزرگ برای ملت ایران یاد کرد و گفت: حضور یکپارچه مردم انقلابی ایران با همه سلایق و افکار مختلف سیاسی با محوریت قرار دادن ولی فقیه و رهبری باری دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای نظام سلطه را در اجرای نقشه‌هایش ناکام خواهند گذاشت.

گفتنی است که مراسم بزرگ نه دی در شهرستان بانه روز چهارشنبه 9 دی ماه سال جاری راس ساعت 9:30 صبح با حضور پرشور و حداکثری مردم انقلابی این شهر در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات