دادستان کل کشور گفت: ساز و کار انتخابات در ایران و در سال های طولانی برگزاری انتخابات مشخص است وسلامت انتخابات را تضمین کرده است.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۵۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در تجمع مردم رشت به مناسبت 8 دی ماه در میدان شهرداری این شهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از ابتدای سال 88 در مورد کوشش برخی برای ایجاد تردید در سلامت انتخابات هشدار داده بودند، اظهارکرد: فتنه 88 با تردید در نتیجه و سلامت انتخابات شروع شد و دشمن برموج ایجاد شده توسط فتنه گران سوار شد تا جایی که دشمنان، اصل نظام و ولایت فقیه را در فتنه نشانه گیری کردند.

وی عبرت های 8 و9 دی را توجه همیشگی به رهنمودهای مقتدای بصیرت آفرین دانست و اعلام کرد: دشمنان نیز باید عبرت بگیرند که با مردم دشمن شناس ایران نمی توانند با نسخه های انقلاب مخملین برخورد کنند.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه امروز راهبرد ما راهبرد وحدت است، افزود: هر کس دانسته و ندانسته در سخنان و نوشته های خود، تفرقه بیندازد، در جهت راهبرد دشمن حرکت کرده است.

حجت الاسلام رئیسی بزرگترین ظلم فتنه گران به قول مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را ایجاد تردید و شک در دل های مردم نسبت به نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: اعضای ستادهای کاندیداهای معترض در جلسه ای با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هنگاهی که ایشان سوال کردند آیا سند و گزارشی که ثابت کند در انتخابات تقلب شده است، دارید، هیچ سند و گزارشی مبنی بر اثبات تقلب در انتخابات نداشتند و تا امروزهم ارائه نشده است.

وی با تاکید بر اینکه ساز و کار انتخابات در ایران و در سال های طولانی برگزاری انتخابات مشخص است و سلامت انتخابات را تضمین می کند، تصریح کرد: فتنه گران بعدها خودشان اعتراف کردند که تقلب، اسم رمز آنها برای ایجاد آشوب در کشور بود و تقلبی نشده است.

دادستان کل کشور به استراتژی ایجاد تفرقه برای تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی اشاره و خاطرنشان کرد: فرق فتنه 88 با دیگر فتنه ها، این بود که دشمن احساس کرد، جای پایی درکشور پیدا کرده است.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه فتنه با بهانه در مورد انتخابات شروع شد و با نشانه گیری اصل نظام ادامه پیدا کرد، افزود: مردم موقعی که دیدند، دشمنان اصل نظام اسلامی را به بهانه انتخابات نشانه گرفته اند، برای حمایت از ولایت فقیه در9 دی ماه به خیابان ها آمده و فتنه را خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین شاخصه های عاشورائیان حکم رانی بصیرت هایشان بر شمشیرهایشان است، گفت: آنهایی که امام علی(ع) را آزردند، شرایطی را به امام حسن(ع) تحمیل کردند و یا در مقابل امام حسین(ع) جنگیدند، بی نماز نبودند بلکه بی بصیرت بودند.

دادستان کل کشور ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم و تقارن آن با 8 دی ماه بیان کرد: تقارن مولود 17 ربیع الاول با 8 دیماه امری اتفاقی نیست.

ارسال نظرات