رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سامان گفت: صدقات و کمک های مردم سامان به نیازمندان این شهرستان در سال جاری 7 درصد افزایش نشان می دهد.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۶۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری، احمدرضا افیونی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به رشد 7 درصدی صدقات نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: این امر نشان از اعتقاد مردم شهرستان به منظور کمک به محرومان است و همیشه در کارهای خیر و خداپسندانه پیشتاز و زبانزد هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سامان گفت: مردم این شهرستان طی 9 ماه نخست سالجاری یک میلیارد و دویست میلیون ریال صدقه برای کمک به محرومان و نیازمندان اهدا کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 7 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: صدقات جمع آوری شده مردم متدین و نیکوکار شهرستان سامان در راستای احیا و ترویج سنت های حسنه، انفاق به منظور کمک به محرومان و نیازمندان است.

افیونی اظهار کرد: صدقات جمع آوری شده مردم بر اساس وازین شرعی در سرفصل های مختلفی از قبیل ازدواج، مسکن، تحصیل، درمان و سایر موارد مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند هزینه می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سامان تصریح کرد: هم اکنون تعداد 6650 عدد صندوق بزرگ، متوسط و کوچک در این شهرستان نصب شده است.

ارسال نظرات