خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

ملت ایران با خلق حماسه 9 دی، فتنه گران را رسوا کردند

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در نشست بصیرتی و روشنگری حوزه مقاومت شهید باکری این شهرستان گفت: ملت ایران با خلق حماسه 9دی فتنه گران را رسوا و توطئه استکبار را برای ضربه به نظام اسلامی بی اثر و خنثی کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۸۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی از این حماسه مردمی به عنوان یوم الله نام برد و افزود: انگیزه های مقدس، رشادت های دین مدارانه و گذشتن از جان و آبرو برای عاشورا و امام حسین(ع) و نظام اسلامی موجب شد 9دی جزء ایام الله شود.

وی با بیان اینکه فتنه انگيزي فتنه انگيزان در سال 88 با بصيرت ملت و رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب برچيده شد، اظهار کرد: ملت ايران هرگاه احساس كند كه انقلاب و ولايت در خطر است، شخص را نمي شناسند و بساط فتنه گري را بر مي چيند و با هيچ كس تعارف ندارد.

وی در ادامه عنایت الهی، هوشیاری و قاطعیت تدابیر و بصیرت افزایی رهبر انقلاب نسبت به ماهیت حوادث، حرمت شکنی ها در روز عاشورا، آشکارشدن دست های بیگانگان در حوادث 9 دی، بصیرت، هوشمندی و حضور به هنگام مردم در 9 دی سال 88 را از مهمترین دلایل اصلی شکست فتنه عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان خاطرنشان کرد: ملت با بصیر ایران اسلامی باردیگر در حماسه 9دی، با حضور پرشور خود بازهم سیلی محکمی بردهان استکبار و ایادی آن و فتنه گران خواهند زد و این مردم وفاداری خودشان را به انقلاب و نظام، آرمان های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و خون شهدا نشان خواهند داد.

نشست بصیرتی و روشنگری حوزه شهید باکری جلفا با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت شهید فیاض بخش اداره بهزیستی، شهید دستغیب شهرداری هادیشهر، یادگار امام (ره) اداره برق و راهیان قدس اداره مخابرات در سالن اجتماعات شهرداری هادیشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها