امام جمعه موقت مهریز گفت: 9 دی روز خروش غيرت دينی و تجلي ولايت مداری ملت ايران است و باید باشکوه برگزار شود .
کد خبر: ۸۶۱۳۱۸۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام عباس پورصادقی با گراميداشت حماسه سترگ 9 دی ماه گفت: 9 دی، نماد پيمان ناگسستنی ملت ايران با ولايت فقيه و سند پايبندی مردم ولايت مدار ايران به آرمان‌های بلند انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالي) است.

وی ادامه داد: تاريخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شريف و ولايت مدار ايران اسلامی نقش بسته است.

امام جمعه موقت مهریز خاطر نشان کرد: در اين ميان دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسير رشد و شکوفايی ملت ايران را سد کنند که با رهبري مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب و بصيرت ملت ايران ناکام گشته اند.

پورصادقی گفت: فتنه 88 نيز توطئه ای ديگر از دشمنان پنهان و آشکار در مصاف با انقلاب، نظام و مردم ايران بود که با بصيرت ملت شريف و شهيدپرور ايران و خلق حماسه 9 دي نقش بر آب شد.

وی گفت: حماسه 9 دي و حضور ميليونی مردم ايران در برائت از فتنه گران و تجديد ميثاق با آرمان هاي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مد ظله العالي) روز تجلّی غيرت ديني ملّت شريف ايران و فروزان شدن شعله هاي "آگاهي " و "بصيرت" نسبت به واقعيت هاي نهفته در لايه هاي فتنه 88 به شمار می رود.

امام جمعه موقت مهریز تصریح کرد: 9دي روز درخشش نسل‌هاي سوم و چهارم انقلاب و آينده‌سازان کشور در ميدان دفاع از نظام و آرمان‌های انقلاب و اعلام برائت از حرمت‌شکنان عاشورا بود که فتنه گران و بيگانگان طمع کار و کينه توز را رسوا و به خاک ذلت کشاند.

پورصادقی گفت: 9 دی تجديد ميثاق ملت ايران با آرمان هاي بلند نظام جمهوري اسلامی، به زعامت و رهبري حکيمانه مقام معظم رهبري(مدظله العالی)، و اهتزاز پرچم رفيع "ولايت مداري در مقابل بدخواهان و دگر انديشان و فرصت طلبان بيگانه پرست " پيام مهم و ماندگار حماسه 9 دی است.

وی افزود: حضور ميليونی و زمان‌شناسانه ملت ايران در راهپيمايی 9 دی سال 1388، براي هميشه تاريخ خود را به عنوان حماسه‌ای ماندگار در تاريخ کشورمان به ثبت رساند.

 

ارسال نظرات