خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه علی آباد کتول:
هوشیاری مردم وبصیرت بسیج وتبعیت از مقام معظم رهبری اجازه ورود به مراکز تصمیم گیری کشور را از دشمنان گرفته است.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۱۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حجت الاسلام مرتضی یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه علی آباد کتول در راستای حضور عناصر شاخص فتنه در هیئت دولت و خطر نفوذ جریان کودتای آمریکایی اسرائیلی 88در دولت و مسئولیت نهادهای امنیتی بیان کرد : اگرعناصر هیئت دولت و ارکان وزارتخانه ها هوشیاری لازم را انجام ندهند می تواند یک چالش برای دولت ونظام تبدیل شود.

وی درادامه افزود : تأکید مقام معظم رهبری به مردم شریف ما این است که از این عناصر فتنه فاصله بگیرند چرا که می تواند به راحتی نفوذ دشمن را به دولت ونظام در پی داشته باشد.

یوسفی تصریح کرد: وقتی این افراد غفلت کنند دشمن نهایت استفاده را از این عناصر می کنند.

حجت الاسلام یوسفی همچنین با مهم خواندن وظیه نهادهای امنیتی در مقابله با نفوذ عناصر فتنه 88 در دولت گفت :وظیفه ی نهاد های امنیتی این است که برنامه آن ها را رصد بکنند و اجازه ندهند در دام دشمن وارد شوند و دستاویزی برای فتنه گران نباشند.

وی همچنین در مورد این که اگر فتنه گران در سال 88 رأی مردم راجلب می کردند چه اقداماتی در حوزه سیاست وفرهنگ انجام می دادند گفت : اگر فتنه گران به رأی مردم تمکین می کردند به قانون عمل می کردند هم در حوزه سیاست خارجی و هم فرهنگ می توانستیم رشد چشمگیری داشته باشیم و بحث نفوذ پیش نمی آمد.

یوسفی در ادامه اذعان کرد :این نکته را باید بدانیم که جسور شدن دشمن به خاطر تمکین نکردن آرای مردم و قبول انتخابات سال 88 بوده است که از سوی فتنه گران رخ داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه علی آباد کتول درپایان در مورد نقش بسیج در مهار فتنه 88 و مبارزه با بازگشت عناصر کودتای 88 به مراکز تصمیم سازی کشورافزود:نقش بسیج در مهار فتنه موثر بوده است و وقتی بسیج با قدرت وارد شود و بصیرت خودش را در مسئله نفوذ بالا ببرد دشمن نمی تواند از این نفوذ بهره ای ببرد و بسیج و مردم عزیز با هوشیاری کامل وبا تبعیت از مقام معظم رهبری اجازه ورود ونفوذ دشمن به مراکز تصمیم گیری را نمی دهند وان شا الله بحث نفوذ دشمن در نطفه خفه خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها