همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع):

برگزاری جشن بزرگ میلاد نور

جشن بزرگ میلاد نور در ورزشگاه رضازاده اردبیل با حضور 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) جشن بزرگ میلاد نور در ورزشگاه رضازاده اردبیل با حضور 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی برگزار شد و همچنین از اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون تجلیل به‌عمل آمد.

شهردار اردبیل در این مراسم با اشاره به اینکه اکبر عبدی یکی از هنرمندان بزرگ و اسطوره سینمای ایران است، گفت: این بازیگر توانمند اردبیلی خدمات ارزنده‌ای را در عرصه سینما و تلویزیون در طول عمر خود به نمایش گذاشته که قابل تقدیر و قدردانی است.

لطف الهیان افزود: ماندگاری هنر تلویزیون و سینمای ایران مدیون بازیگران توانمندی همچون اکبر عبدی است که ما باید قدردان چهره‌های فاخر و هنری استان باشیم چراکه در عرصه سینما و تئاتر و تلویزیون بسیار خوش درخشیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اردبیل جایگاه هنرمندان، فرهیختگاه و قهرمانان بزرگی است، بیان کرد: این دیار در طول تاریخ قهرمانان بزرگی را در عرصه ورزش، سینما، تئاتر و حوزه‌های مختلف به کشور معرفی کرده و روزبه‌روز با تلاش‌های انجام گرفته بر چهرهای فاخر استان افزوده می‌شود.

شهردار اردبیل تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی شهرداری و شورای شهر اردبیل توسعه برنامه‌های شاد و ایجاد فضای شور و نشاط در سطح جامعه است که در این راستا در شهرستان اردبیل امسال برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی در مناسبت‌های مختلف اجرا شده و درصدد افزایش این برنامه‌ها و تداوم برگزاری آنها هستیم.

لطف الهیان اظهار کرد: تجلیل از هنرمندان و قهرمانان و دلاور مردان اردبیلی یک رسالت بسیار بزرگی است که باید در این راستا برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود که ما در این زمینه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

ارسال نظرات