خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در‌ مجلس خبرگان رهبری گفت:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه‌ای که هشت ماه طول کشید اگر خطرش بیشتر از هشت سال جنگ تحمیلی ملت ایران نبود قطعا کمتر هم نبود.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۳۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت‌الله محسن حیدری  با اشاره به سالروز 9 دی، این روز را حماسی خواند و اظهار کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند که 9 دی مربوط به یک جناح خاص است و از آن به طرق مختلف تعبیر و تفسیر می‌کنند اما 9 دی مربوط به هیچ جناحی نیست و متعلق به همه ملت ایران است.

وی افزود: ملتی که در سال 57 علیه شاه قیام کرد و حماسه 22 بهمن را آفرید، در 9 دی تیر خلاص را بر پیکر منحوس فتنه و فتنه گران زد و دشمنان داخلی و خارجی را بار دیگر روسیاه و ناامید کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: در 9 دی آحاد ملت با سلایق و گرایش‌های مختلف به صحنه آمده و با وجود اینکه به کاندیداهای یکسانی رای نداده بودند با صلابت و مقاومت ایستادند و نشان دادند در چنین شرایطی اجازه نمی‌دهند دشمن سوء استفاده کند و با بالا نگه داشتن پرچم پرافتخار کشورمان بار دیگر با شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

حیدری با بیان اینکه در رابطه با این حماسه چون زمان زیادی نگذشته است شاید برای بعضی افراد اهمیتش مشخص نشده تصریح کرد: فتنه‌ای که هشت ماه طول کشید اگر خطرش بیشتر از هشت سال جنگ تحمیلی ملت ایران نبود قطعا کمتر هم نبود زیرا نقطه هدفش بر هم ریختن اوضاع داخلی کشور و ایجاد تفرقه بین مردم بود.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در این فتنه تمام عوامل فتنه‌گر و مخالف اسلام و انقلاب در کنار هم جمع شدند و دوستداران انقلاب و نظام را وحشت‌زده کرده و دشمنان را خوشحال کرده بودند که البته ‌زود دوران خوشحالی‌شان به سر آمد و بیداری ملت هوشیار و همیشه آگاه، امید آنان را به یاس تبدیل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 از خدا بی‌خبران به امام حسین(ع) که در عمق جان مردم نفوذ دارد بی‌حرمتی کردند و توهین به مقدسات مردم، بیش از پیش خون را در رگ‌های آنان به جوش آورد تا جایی که در آن روز تاریخ‌ساز "9 دی"، طومار فتنه دشمن را چنان در هم پیچیدند که دیگر یارای جان گرفتن نداشته باشد.

حیدری گفت: اما دشمن هر لحظه در کمین است و در سایه ولایت و درایت مقام معظم رهبری، ملت آگاه کشورمان باید روزهای تلخ گذشته را فراموش نکنند و همیشه بیدار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها