فرمانده دانشکده علویون قم گفت: انقلاب اسلامی ایران محصول مکتب عاشوراست و هرزمانی که عرصه تنگ شود با مفهوم عاشورا مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۴۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹
سردار حسن فرقانی در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در شهر مامونیه گفت: مسیر نهم دی که مفهوم بصیرت متاثر از شناخت اولیه است باید تبیین شود و جامعه امروزی ما با بصیرت و بینشی که دارد هرگز نخواهد گذاشت جنگ صفین ها دوباره تکرار و ولی زمان گوشه نشین شود.
وی افزود:حذف ولایت و امامت حذف نقش محوریت حضرت علی است که در صدر اسلام باعث گوشه نشینی آن امام بزرگوار شد.
فرمانده دانشکده سپاه علویون قم بیان کرد: در دهه اول انقلاب 250هزار شهید دادیم که امامت وولایت را حذف نکنیم وامروز نیز با بصیرت وهوشیاری به گفتمان مقام معظم رهبری توجه نموده وجامه عمل می پوشانیم.
سردار فرقانی گفت: 38 سال است که دشمن شب و روز توطئه گری می کند واز هر ترفندی برای ضربه به اسلام و انقلاب استفاده کرده اما به برکت رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت ومقاومت دلیرانه ملت ایران تاآخرین نفس ایستادگی کرده ونمی گذاریم یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.
وی تصریح کرد: تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در ادیان دیگر چنان ملموس است که این انقلاب تمدن دینی را احیا کرد که محور جهان بینی دینی و توحیدی در دیگر ادیان باشد.
سردار فرقانی با اشاره به اینکه نهم دی ماه یک مکانیزم دفاعی بود نه یک مکانیزم تهاجمی گفت: مفهوم واقعی انقلاب اسلامی در پاسخ کوبنده ملت ایران در نهم دی ماه متجلی شد و فرهنگ اسلامی، آزادی بیان اسلامی وحاکمیت نظام مردم سالاری دینی را جانی دوباره بخشید.
فرمانده دانشکده علویون قم در خصوص هدف اصلی رویارویی استکبار با انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی استکبار تغییر ماهیت انقلاب اسلامی است که ملت ایران با درک صحیح از بصیرت ونگاه به چشم انداز آینده ،با هوشیاری این هدف دشمنان را خنثی خواهد کرد.
منبع:ایرنا
ارسال نظرات