برائت از فتنه88 :

معیار ضروری در تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات آینده

از اینکه باعث و بانیان فتنه 88 که نظام را در لبه پرتگاه سقوط قرار دادند، خواص بی بصیرت بودند جای هیچ تردیدی نیست.بنابراین اولین چراغ قرمز خطر برای بزرگانی است که امروز باید برائت خود را از فتنه گران 88 اعلام کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۷۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران این روزها در حالی به سالروز 9 دی ماه 1388 نزدیک می شود که در سی و ششمین سال حیات پر از خیرو برکت خویش، آماده برگزاری انتخاباتی دیگر برای تعیین نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره دهم می شود. انتخاباتی که قرار است در7 اسفند 94 با حضور مردم رقم زده شود. چشم همه دوستان و دشمنان انقلاب به جهت اهمیت و ارزش این دوره ازانتخابات به نتایج آن دوخته شده است. جریانات سیاسی هم گویا ادامه حضور خود را در عرصه سیاسی کشور به این مرحله گره زده اند؛ به شکلی که صف آرایی داخلی جریانات و گروه های سیاسی موید این ادعا است. ثبت نام قریب به 13هزار نفر برای حضور در مجلس تا بحال در تاریخ گذشته انقلاب، بی سابقه بوده است. اما سوای از این موضوع که کمیت حضور کاندیدا چگونه است باید به پیام ها و پیش فرض های این حضور اشاره ای داشته باشیم.

نفس اعلام آمادگی این تعداد برای شرکت در عرصه رقابت، کار خوب و ارزشمندی است و نشان از باز بودن میدان رقابت برای کار است، اما به طور قطعی شورای نگهبان بر اساس وظیفه قانونی خود، بخش اعظم این افراد را جهت حضور در رقابت انتخاباتی تایید نخواهد کرد.این تصمیم شورای نگهبان نیز کاری عقلانی و منطقی است زیرا حضور در مجلس شورای اسلامی یا مجلس خبرگان رهبری، کاری نیست که از عهده هر کسی برآید، بلکه باید افرادی در این کرسی ها حضور یابند که بر اساس شان و منزلت نظام جمهوری اسلامی به ایفای وظیفه خود بپردازند. اما باید به این نکته اعتراف کرد که ضعف فیلترهای قانونی و بازبودن شرایط ثبت نام، باعث شده است که کمیت حاضر، رقم بالایی را نشان دهد که باید نمایندگان مجلس به وضع قوانینی بپردازند تا هر کسی نتواند به محض اراده حضور در عرصه انتخابات بلافاصله ثبت نام کند. کثرت ثبت نام کنندگان حتی در صورت تایید آنان، رای مردم را خرد و آنان را دچار سرگردانی و تشتت می کند که این موضوع نیز به ضرر مردم و نظام خواهد بود.

اما گذشته از تعداد افراد و اعداد و ارقام آنان که محل بحث این نوشتار نیست باید به دیدگاه های سیاسی حاضر در این دوره اشاره ای داشته باشیم. از آنجاکه این روزها به استقبال یکی از ایام الله انقلاب یعنی 9 دی می رویم و از طرفی فضای کشور رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است شایسته است به عبرت های سال 88 که از وقوع فتنه مهم تر هستند اشاره ای داشته باشیم تا مبادا در گرد و غبار انتخاباتی امسال به طور مجدد کسانی با سوء استفاده از فضای بوجود آمده صید مراد کنند و راه ناثواب را به مردم، ثواب نشان دهند.

1- از اینکه باعث و بانیان فتنه 88 که نظام را در لبه پرتگاه سقوط قرار دادند، خواص بی بصیرت بودند جای هیچ تردیدی نیست. بنابراین اولین چراغ قرمز خطر برای بزرگانی است که امروز باید برائت خود را از فتنه گران 88 اعلام کنند؛ زیرا امروز می بینیم اصحاب فتنه از کاندیداتوری برخی از آقایان قند در دلشان آب شده و آشکارا و بی پروا از آن ها اعلام حمایت می کنند. امروز بهترین زمان برای این است که این افراد که دارای عقبه بسیار درخشان و نورانی هم هستند از حمایت فتنه گران برائت جسته و خود را به سرنوشت آنان مبتلا نکنند.

2-مسئولین اجرایی انتخابات به ویژه شورای محترم نگهبان در تعیین و تایید صلاحیت ها، معیار برائت از فتنه 88 را ملاک مهم و اساسی تایید و رد صلاحیت افراد قرار دهند و از شانتاژها و فضاسازی های طرفداران بی مقدار فتنه ذره ای خوف به خود راه ندهند و با قاطعیت تمام راه نفوذ اصحاب فتنه به هر دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را بگیرند و بدانند مردم با بصیرت و انقلابی ایران از آن ها حمایت می کنند.

3-مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی ملاک تشخیص صلاحیت های کاندیداها را در همراهی و همزبانی با دشمنان انقلاب می دانند و هر حنجره ای که در حمایت وهدایت انقلاب به سمت آمریکا و غرب باز شود، آن صدا را غیر خودی و وابسته به دشمن می دانند و حتی در صورت تایید شورای نگهبان، دست رد به سینه اینگونه افراد خواهند زد و به آن ها رای نداده و در عین حال مراقب نفوذی های وابسته به تفکرات لیبرالیستی غرب بوده و در افشای آنان کوتاهی نخواهند کرد.

4-عواید بعد از برجام به برکت حضور مردم و رهبری الهی مقام معظم رهبری و زحمات مسئولین امر به دست آمده است و متعلق به هیچ حزب و جریان سیاسی نیست که کسی یا جریانی بخواهد آن را به نفع خود مصادره یا از این موفقیت ها، یله ای برای جریان سیاسی خاص درست کند. مردم عزیز ایران متوجه موضوع هستند که این موفقیت ها حاصل خون شهدای هسته ای و تلاش 16 سال گذشته است واگر کسی بخواهد به نفع خود آن را مصادره کند به حقوق همه مردم و تلاش همه مسئولین خیانت کرده است.

5-مردم ایران اسلامی می دانند تفرقه، دو دستگی و تقابل غیرعقلایی از حربه های دشمن برای ایجاد تشتت در صفوف مردم متحد و انقلابی ایران است. بنابراین اگر کسی با بیان، قلم و یا اشاره خود قصد ایجاد تفرقه داشته باشد آن فریاد یا جریان، خواسته یا ناخواسته در جهت خواست صهیونیست جهانی و استکبار قدم برداشته و باید به مردم معرفی شود و در هر مرحله از انتخابات، اینگونه اشخاص مریض الحال باید از گردونه رقابت خارح شوند.

6-مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی در این برهه سرنوشت ساز نیز به مانند تمام ادوار گذشته با شور و شعور در انتخابات حاضر خواهند شد و گوش به فرمان ولی امر خود دارند. همانگونه که در ده ساله اول انقلاب دررکاب امام خمینی(ره) بودند، امروز تحت لوای فرزند صالح و جانشین الهی آن پیرسفر کرده یعنی مقام معظم رهبری، مسیر پراز نور و امید را طی خواهند کرد و امروز هر کسی، خط کشی غیر از میزان ولایت امر را برای اندازه گیری خود با انقلاب انتخاب کند بداند به انحراف کشیده می شود؛ ملت ایران نیز درانتخابات امسال این را اثبات می کنند که راه امام(ره) و مکتب امام (ره) جز از مسیر رهبر معظم انقلاب به مقصد نخواهد رسید.

ارسال نظرات