مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نفوذ فرهنگی را خطرناک تر از نفوذهای امنیتی و سیاسی دانست.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۹۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان فارسان، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) وامام جعفر صادق(علیه السلام)، رئیس مذهب شیعه و آغاز هفته وحدت گفت: ایام پیش رو مخصوصا روز 9دی که به نام روز بصیرت نام گذاری شده روزی است که ملت ایران قهرمانانه پیش آمدند و مکر دشمن را سرکوب وخنثی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به برخی از ابعاد این حماسه بزرگ اظهار کرد:‌ عنایت الهی، رهبری حکیمانه، بصیرت مبنی بر ولایتمداری، فرصت شناسی و زمان شناسی مردم از ابعاد مهم این رویداد بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است که به شکست دشمنان و پیروزی جبهه حق انجامید.

وی، واکاوی فتنه برای عبرت در آینده را ضروری دانست و گفت: ‌برای مقابله با نفوذ نظام سلطه در ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور در این شرایط حساس باید ماهیت فتنه ها را بشناسیم و خود را آماده مقابله با فتنه های آینده به ویژه از جنس نفوذ کنیم.

این مقام مسئول، همچنین به حساسیت انتخابات امسال اشاره کرد و افزود: ویژگی برجسته ای که در دوران پسابرجام وجود دارد بحث نفوذ است که در این مورد نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین بار کلمه نفوذ را تکرار کردند، بنابراین شاه بیت تحولات بعد از برجام نفوذ است.

حجت الاسلام سرافراز، نفوذ را حرکت خزنده دانست که هم می تواند آشکار باشد و هم پنهان، و افزود: نفوذ دذشمن هم ابعاد مختلف دارد که مهم ترین و خطرناک ترین آنها نفوذ فرهنگی است که به دنبال تغییر نگرش و تفکرها هستند.

وی، تصریح کرد: دشمن در کنار نفوذ فرهنگی از نفوذ اقتصادی و سیاسی بعنوان تسهیل کننده استفاده می کند و از همین جهت به دنبال روی کار آمدن افراد متمایل به غرب در مناصب مختلف است تا در فرصت مناسب از آنها استفاده کند.

حجت الاسلام سرافراز، تأکید کرد: دشمنی که ملت ما از در بیرون کرده به دنبال آن است که از پنجره وارد شود و این اقدام را از طریق نفوذ محقق می سازد.

وی، با تأکید بر اینکه؛ ایران اسلامی قدرت برتر است، گفت: نمی توان انکار کرد ایران اسلامی یک قدرت برتر نیست، چون انقلاب اسلامی نشان داد که قدرت واقعی قدرتی است که مبتنی بر فکر و اندیشه و بدست آوردن نفوذ در دل مردم است و دیگری نفوذ فرهنگی که به تعبیر مقام معظم رهبری این نفوذ را از نفوذ امنیتی وسیاسی بدتر وخطرناک تر دانستند.

وی در پایان،‌ ضرورت هوشیاری، بصیرت و دقت لازم در مسئله نفوذ و دوران پسابرجام را مورد تأکید قرار داد.

ارسال نظرات