دبیر دانشجویی تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان گفت: غفلت از فتنه گرانی که در بدنه دولت نفوذ کرده اند می تواند زمینه فتنه ای عمیق تر از سال 88 را رقم بزند.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۰۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

میلاد شرفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خرم آباد، گفت: غفلت از فتنه گرانی که در بدنه دولت نفوذ کرده اند می تواند زمینه فتنه ای عمیق تر از سال 88 را رقم بزند؛ از این رو از نهادهای نظارتی و امنیتی انتظار می رود که با دقت بیشتری بر عملکرد این افراد نظارت کنند.

وی افزود: آرایش کنونی دولت با وجود فتنه گرانی که قرار است به عنوان هیات اجرایی انتخابات نقش ایفاء کنند بیانگر این موضوع است که فتنه جدیدی در راه است و اگر غفلت شود این فتنه بسیار عمیق تر از فتنه سال 88 خواهد داد.

دبیر دانشجویی تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان گفت: متاسفانه فتنه سبز همچنان ادامه دارد؛ البته این بار با رنگ و لعاب اعتدال و در بدنه دولت ظاهر شده است.

شرفی با اشاره به اینکه متاسفانه سیاست خارجی دولت یازدهم مغایر با گفتمان انقلاب اسلامی و در مسیری است که فتنه گران در طرح و برنامه های خود به دنبال تحقق آن بوده اند ادامه داد: حرص و ولعی که امروز در دولت برای برقراری رابطه با آمریکا مشاهده می کنیم بیانگر عدم اعتقاد این دولت نسبت به مشی استکبارستیزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ادامه این روند در سیاست خارجی قطعا عزت ملت ایران را خدشه دار می کند.

دبیر دانشجویی تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان با بیان اینکه امروز بسیج بسیار هوشیارانه و آگاهانه فتنه گران و اقدامات آنها در بدنه دولت را رصد می کند گفت: اگر فتنه گران دست از پا خطا کنند مسلما ملت بیدار ایران برای همیشه آنها را به زباله دان تاریخ می فرستند.
ارسال نظرات