خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهارکرد: مردم عزیز کشورمان با پیروی از ولایت فقیه و داشتن بصیرت لازم این فتنه ها خاموش کردند.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۱۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، محمود شفیع خانی مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در نشست بصیرتی شهر اقبالیه به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی از درس هایی که از عاشورا می توان گرفت این است که چهره واقعی اسلام در آن روز شناخته شد و حق از باطل جدا شدکه در نتیجه اسلام علوی بر اسلام یزیدی پیروز شد.

وی خاطر نشان کرد: امروز اسلام یزیدی در چهره اسلام امریکایی به میدان آمده است و می خواهد بی تفاوتی نسبت به مسائل اطراف را داشته باشیم و با ظلم و ستم استکبار جهانی بی تفاوت باشیم در حالی که اسلام برای مقابله با ظلم و ستم است.

شفیع خانی ابراز کرد: ما باد واقعه عاشورا را در جامعه به صورت کاربردی اجرا کنیم تا بتوانیم در برابر اسلام امریکایی که جز نابودی دین اسلام برنامه های ندارد، مقابله کنیم و تا پای جان ایستادگی کنیم.

این کارشناس سیاسی تأکید کرد: تشخیص مسیر حق، اقدام به موقع در عمل و داشتن بصیرت از مولفه هایی است که باید در خود تقویت کنیم نا جامعه به سوی نابودی پیش نرود.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: مسلمانان زمانی شکست می خورند که بصیرت نداشته باشند و این مسئله بصیرت به قدری مهم است که حضرت علی(ع) در خصوص بصیرت تأکید های فراوانی دارد و نشانه های بصیرت را در آن عنوان کرده است.

وی به وقایع دوران امام حسین(ع) اشاره کرد و یادآور شد: در قیام عاشورا بی بصیرتی مردم کوفه باعث شد که حکومت اموی بر تخت بنشیند و این نشانگر این است که نداشتن بصیرت موجب مسلط شدن گمراهان بر خود انسان یا حکومت می شود.

 این کارشناس سیاسی گفت: مسیر حق مثل آفتاب روشن است و کمی هوشیار باشیم می توانیم آن را پیدا کنیم که لازمه آن داشتن بصیرت است و آن را تقویت کنیم.

شفیع خانی در خاتمه بیان کرد: فتنه هایی که در سال های اخیر در کشور رخ داده، اتفاقی نبوده بلکه با برنامه ریزی بوده است و دست بیگانگان در کار بوده است و سعی در براندازی حکومت داشته اند که الحمدلله مردم عزیز کشورمان با پیروی از ولایت فقیه و داشتن بصیرت لازم این فتنه ها خاموش کردند. 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها