بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت حماسه 9دی:

9دی برخاسته از حركت ایمانی و با انگیزه كاملاً خدایی بود

سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه، حماسه 9دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامیداشت.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۴۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل منتشر شد:
"نهم دی دست اراده الهی دیده شد و گرنه این كارها، كارهائی نیست كه با اراده امثال ما انجام بگیرد ،این كار خداست،این دست قدرت الهی است ،این چیزها دست من و امثال من نیست ". (مقام معظم رهبری مد ظله العالی).
حماسه ماندگار روز نهم دی بی شك بی نظیرترین حركت مردم با بصیرت و ولایتمدار در تاریخ انقلاب اسلامی جهت حفاظت از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران می باشد. فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد .
روز نهم دی ماه 1388را به واسطه حركت عظیم حیرت انگیز و فوق العاده مردم در اذهان جاودانه ساخت. آنچه در این حماسه رخ داد برخاسته از حركت ایمانی و با انگیزه كاملاًخدایی بود كه هیچ وجه با اراده انسانی انجام شدنی نیست.
مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) می فرمایند: نهم دی 1388 حادثه كوچكی نیست بلكه آن حركت عظیم و ماندگار مردمی ،شبیه حركت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است .
ما دانش آموزان استان چهار محال وبختیاری به عنوان علمداران آینده این مرز و بوم به تمام اركان نظام و دولت محترم توصیه می كنیم با تیزیبنی حركات دشمن را رصد و لحظه ای غفلت و درنگ و سهل انگاری را به جان نخرند و هرگونه اقدام مشكوك، مخالف و مغایر برجام را بدون جواب قاطع رها نكنند .
ما دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام اسلامی در تشكیل تمدن نوین و جهانی اسلام عزم خود را جزم و به صحنه عمل آورده و با اراده ای مستحكم و پولادین از ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع و ذره ای از آنها كوتاه نخواهیم آمد و در جنگ اراده ها، اراده جهانی كه تعلق به مستضعفین دارد در برابر اراده پوشالی استكبار می ایستیم و آن را در این عرصه به نابودی می كشانیم .
ما دانش آموزان حاضر در سنگر مستحكم بسیج با دیدی باز، بصیرت تمام و نگاهی جامع برنامه نفوذ دشمن را در جامعه و مدارس مقابله با آن پرداخته و این پروژه جدید در جنگ نرم و براندازی نرم را ناكام خواهیم گذاشت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار