کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با بسیج؛

فعالیت بسیاری از فتنه گران در دولت کنونی/ نفس مصنوعی به جنازه اصلاحات در دولت

دکتر یاری گفت: این جریان، جریانی است که دارای دست های آلوده ای می باشد و امروزه جنازه اصلاحات را بر دوش آقای روحانی سوار کرده اند تا بر او نفس مصنوعی دهند.
کد خبر: ۸۶۱۳۳۶۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر یاری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص جریانات فتنه 88 و حماسه نه دی و همچنین فعالیت برخی فتنه گران در دولت کنونی، جریان اصلاحات را متهم به خیانت در نظام اسلام کرد و گفت: بسیاری از فتنه گران در حال حاضر در دولت حضور دارند مخصوصا در مدیریت میانی و بخشی از استانداران به طوریکه استاندار ایلام در تودیع و معارفه خود اینگونه گفت که من چیزی به عنوان فتنه را قبول ندارم.

وی افزود: این جریان جریانی است که دارای دست های آلوده ای می باشد و امروزه جنازه اصلاحات را بر دوش آقای روحانی سوار کرده اند تا بر او نفس مصنوعی دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی به یکی دیگر از اقدامات دولت کنونی اشاره کرد و گفت: دوسال گذشته وزیر ارشاد جهت انتقال جنازه های خوانندگان فاسد به عنوان گروه سگ های زرد به ایران با بودجه بیت المال با اجاره هواپیما آنها را در قطعه هنرمندان در تهران دفن کرد.

وی گفت: این درحالیست که به بازدید از خانواده شهدا می روند و مطمئنا اگر این شهدا دوباره زنده شوند و این موضوع را بشنوند از حضور آقایان به داخل منزلشان جلوگیری می کنند.

یاری در ادامه گفت: کسانی که به دروغ می گویند امام را قبول داریم باید بدانند که امام(ره) گفتند اگر بیگانگان از شما تعریف و تمجید کردند بدانید که مشکل دارید.

وی به نکاتی دیگر نیز اشاره ای داشت و چنین عنوان کرد: این جریان براندازی نظام را دنبال می کرد و هیچ شک و تردیدی نیست که این جریان به دنبال حذف رهبری بوده است به طوریکه قصد داشتند موجب شوند رهبری انتخابات را باطل اعلام کنند.

این استاد دانشگاه گفت: مقام معظم رهبری با هوشیاری و دقت نظر در خطبه نماز جمعه سال 88 عنوان کردند که انتخابات را قبول دارند.

وی افزود: در صورتیکه غیر از این اتفاق می افتاد شجاعت ، قضاوت و ثبات و مسئولیت رهبری را زیر سوال می بردند و یک جنگ داخلی شکل می گرفت.

یاری در پایان گفت: وزیر علوم همچنان جریان فتنه را تقویت می کند به طوریکه در روز دانشجو اجازه سخنرانی نیروهای خط امام را نمی دهند ولی فتنه گران را تشویق به سخنرانی می نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها