خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه ناحیه گرمسار:

حضور مردم در نهم دی ماه سال88 تصویری از روح دیانت بود

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه گرمسار گفت:حضور مردم در روز نهم دی ماه سال 88 تصویری از روح دیانت حاکم بر دل های مردم ایران بود که هیچگونه جای تردید و انکار را برای دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بر جای نگذاشت.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۱۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
حجت الاسلام والمسلمین مهدی مقربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ضمن تبریک سالروز یوم الله 9 دی اظهار داشت:زمانی که مردم در روز 9 دی با همت و بصیرت وارد صحنه شدند تمام تحلیلگران سیاسی استکبار جهانی و بدخواهان انقلاب اسلامی را غافلگیر کردند و این نشان دهنده این موضوع است که همواره حضور مردم بر طرف کننده مشکلات کشور است.

وی درباره نقش ایمان دینی مردم در خلق حماسه نه دی گفت: هیچ اعتقادی خصوصیات اعتقاد دینی را ندارد زیرا این اعتقاد دینی مردم بود که آنان را به صحنه کشاند و تا شکست دشمن آنها را در صحنه حفظ کرد.

کارشناس سیاسی سپاه گرمسار به بیان تعریفی از اعتقادات دینی پرداخت و گفت:اعتقاد دینی عبارت است از اعتقاد به پیروزی قطعی با عمل به وظیفه، یعنی همان شعار معروف که چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم، اگر اینگونه شد شکست ها بی معنا شده و مردم به صحنه می آیند.

وی افزود: وظیفه ما حفظ و بزرگداشت حماسه نهم دی ماه است زیرا حادثه نهم دی یک حرکت عظیم مردمی بود که بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچید.جادارد در اینجا از شهدای مظلوم فتنه 88 نیز یادی کنیم و سعی شود در مراسماتی که برای بزرگداشت حماسه نه دی گرفته می شود از این شهدا نام برده و از خانواده های محترمشان تقدیر به عمل آید.

مقربی خاطر نشان کرد: فتنه 88 تنها حضور تعدادی معترض به نتایج انتخابات در خیابان ها نبود بلکه یک حرکت هدفمند از پیش تعیین شده از سوی دشمنان انقلاب اسلامی بود که ابعاد بسیار پیچیده ای داشت.

وی در خصوص عنایات الهی در خلق حماسه نه دی گفت: ما اگر کمی به فضای غبار آلود فتنه در سال 88 نگاه کنیم دست خدا را در پس خلق این حماسه بزرگ خواهیم دید زیرا به صحنه آمدن مردم به مدد خدای متعال اتفاق افتاد که این عنایت الهی نشات گرفته از ایمان مردم ایران است.

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه گرمسار اظهار داشت: حماسه نه دی مربوط به هیچ جناح سیاسی خاصی نبوده و نیست بلکه غیرت دینی مردم در روز عاشورا توسط فتنه گران تحریک شده بود . و همین باعث شد که همه مردم ایران در خلق حماسه نه دی سهیم باشند حتی آن دسته از کسانی که به نتایج انتخابات سال 88 اعتراض داشتند و توهم تقلب برایشان ایجاد شده بود هم به میدان آمدند و خط خود را از فتنه گران و هتاکین به عزای حسینی مشخص نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها