خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند: ملت ایران در 9 دی 88 و بعد از آن موضع خود را در برابر سران فتنه بیان کرده‌اند اما این جریانات دوست دارند در جهت مخالف مردم در این رودخانه عظیم حرکت کنند؛ جریان و حزب بدون مردم هیچ ارزشی نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۱۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد رستمی، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار کرد: متاسفانه برخی جریانات سیاسی هدف اصلی خود را را فراموش کرده‌اند که قرار است برای چه فعالیت داشته باشند و همین موجب شده به اقداماتی دست بزنند که از اساس با شکل گیری جریانات و احزاب سیاسی مخالف است.

وی ادامه داد: ملت ایران در 9 دی 88 و بعد از آن موضع خود را در برابر سران فتنه بیان کرده‌اند اما این جریانات معلوم نیست چرا دوست دارند در جهت مخالف مردم در این رودخانه عظیم حرکت کنند؛ جریان و حزب بدون مردم هیچ ارزشی نخواهد داشت.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان این‌که بدون شک فتنه 88 در تشدید تحریم‌های آمریکا و غرب علیه ایران تاثیر بسزایی داشته است؛ تصریح کرد: به گفته کارشناسان اقتصادی، در همان ایام سال‌های88، در حال اوج گیری در صحنه‌ی اقتصادی کشور بودیم که با به جریان افتادن فتنه، فرصتی برای دشمنان به دست آمد تا با برپا کردن تحریم‌های ظالمانه به این رشد اقتصادی ضربه بزنند که ضربه را نیز وارد کردند.

رستمی با اشاره به این‌که یکی از نمونه‌های غیر قابل چشم پوشی، در جریان 9 دی حمایت از ولایت فقیه بود؛ گفت: حمایت از ولایت فقیه نشان داد که مردم ایران به پایه‌های اساسی انقلاب اسلامی پایبند خواهند بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ولایت فقیه عاملی است که موجب اقتدار ملت اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف شده است که با نگاهی به سایر کشورهای اسلامی کاملا مشهود خواهد بود.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی بیرجند متذکر شد: فتنه 88 در بستر استفاده از فضای غبارآلود که توسط عده‌ای از جریانات سیاسی و با همیاری دشمنان و عدم موضع گیری برخی از خواص شکل گرفت.

رستمی بسترهای شکل گیری حماسه 9 دی ماه را بصیرت، غیرت و پایبندی به ارزش‌ها عنوان کرد و افزود: فلسفه به وجود آمدن حماسه 9 دی ماه بصیرت مردم ایران اسلامی بود که به صورت خودجوش شکل گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها