خبرهای داغ:
با حضور پرشور مردم و همرزمان شهید، پیکر پاک استوار دوم شهید مهدی رضایی در زیرکوه تشییع و در زادگاهش در آغوش خاک آرام گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۲۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، پیکر پاک و مطهر استوار دوم شهید مهدی رضایی که در منطقه مرزی زابل در درگیری با اشرار مسلح به فیض عظیم شهادت نائل گردیده بود، با حضور پرشور مردم و همرزمان شهید بر دستان مردم انقلابی و همیشه در صحنه زیرکوه تشییع و در زادگاهش روستای بمرود در آغوش خاک آرام گرفت.

حسن رضایی برادر شهید در جمع تشییع کنندگان پیکر پاک این شهید اینچنین گفت: من برادر شهید از دورترین نقطه مرزی شرق کشور به شما نوکران استکبار جهانی و کوردلان هشدار می دهم.اگر فکر می کنید با جنایاتی که در اقصی نقاط مرزی کشور مرتکب می شوید و قطره قطره خون عزیزانمان را می ریزد،تا با خیال واهی خودتان ناامنی در کشور ایجاد کنید سخت در اشتباه هستید.

وی تاکید کرد: تا جوانانی مانند من و امثال برادرم در مملکت امام زمان عج زندگی می کنیم استکبار هیچ غلطی نمی تواند بکند و خواب راحتی نخواهد داشت و افکار پلیدشان را با خود به گور خواهند برد.

برادر شهید از خطاب به دانش آموزان و جوانان اینگونه گفت:امیدوارم شما جوانان عزیز راه شهدا و امام شهدا را ادامه دهید و پیرو ولایت فقیه باشید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها