مسئول بسیج مساجد و محلات خوزستان:

حماسه ماندگار 9 دی حرکت آرمان خواهی ناشی از بصیرت بود

مسئول بسیج مساجد و محلات خوزستان: 9 دی تجلی روح حماسه و ایثار ملت همیشه بیدار اسلامی در سایه الطاف الهی و عنایت بقیه الله الاعظم حضرت حجه بن الحسن العسکری (عج) بود .
کد خبر: ۸۶۱۳۴۳۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سرهنگ طرفی مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان  در خصوص حماسه 9 دی گفت: 9 دی تجلی روح حماسه و ایثار ملت همیشه بیدار اسلامی در سایه الطاف الهی و عنایت بقیه الله الاعظم حضرت حجه بن الحسن العسکری (عج) بود .

حماسه ماندگار 9 دی حرکت آرمان خواهی ناشی از بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی و غیرت دینی مردم فهیم و ولایت فقیه مدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است شور و شعور و هیجان 9 دی ماه برخاسته از ایمان و اراده قوی و تمسک به عاشورای حسینی و مکتب سرخ ابا عبدالله الحسین (ع) که این چنین حرکت عظیم و تحرک عمومی را رقم زد .

فتنه گران و قانون شکنان و قانون گریزان به دنبال پیاده سازی توطئه براندازی نرم طراحی شده دشمن بودند و نقش کلیدی سفارتخانه های غرب و اتاق فکر  برای ایجاد تغییر در ایران را دنبال می کردند و برای ایجاد آشوب و استحاله سازی فعالیت گسترده ای انجام می دادند و عملا در صف اول محاربه علنی نظام بودند و رئفت و مسامحه و گذشت نظام به آنها حق حیات داده که متاسفانه امروز شاهد هستیم کسانی آگاهانه یا ناآگاهانه به دنبال تطهیر چهره منافقانه آنها برآمدند.

لازم است نخبگان سیاسی و ملت همیشه بیدار و بصیر و مومن انقلاب اسلامی همچنان دشمن شناسی با این جریان منحرف که از جنس لشکر بن زیاد ملعون هست با تاسی از قیام و نهضت عاشورای حسینی و شعار هیات من الذله سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین (ع) فعالیت ها و شبه افکنی ها و جریان فتنه 88 را سرکوب و عقیم نماید .

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار