فرمانده سپاه خلخال:

دشمن شناسی از وظایف عمده جوانان

بسیجیان آماده فرمان مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حفظ‌ آرمان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و اجازه نخواهند داد که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی جریان نفوذ خود را عملی کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۴۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ مصطفی کریمی، فرمانده سپاه خلخال در نشست با اصحاب رسانه خلخال با اشاره به مناسبت مهم و عظیم 9 دی ماه اظهار کرد: تدبیر ارزشمند رهبر انقلاب فتنه عظیم دشمنان را خنثی کرد.

وی افزود: اگر رهبر معظم انقلاب دغدغه اصلی‌شان بصیرت و دشمن‌شناسی جوانان و مردم است هدف این است که امام خامنه‌ای زودتر خطر رخنه دشمنان از طریق فرهنگی و نرم را تشخیص و هشدارهای لازم را به مسئولین نظام و مردم دادند و همین تشخیص زودهنگام خطر باعث نجات نظام و کشور شد.

فرمانده سپاه خلخال خاطرنشان کرد: عده‌ای ساده لوح و زودباور در سایه انتخابات بواسطه منافقان داخلی و خارجی قصد حمله و آسیب به چارچوب نظام را داشتند که با بصیرت مردم و هوشیاری بسیجیان فتنه‌ آنان به یاس تبدیل شد و شکست عظیمی از این مردم با بصیرت بر آنان وارد گشت.

کریمی خطاب به جوانان و بسیجیان بیان کرد: باید فرموده رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌‌ای در خصوص نفوذ دشمن از هر لحاظ در اولویت توجه مردم و مسئولین باشد و مردم بدانند تا وقتی که ولایت‌پذیری و پیروی از خط مقام معظم رهبری در جریان باشد هیچ خطری کشور و نظام را تهدید نخواهد کرد و خدایی ناکرده با کوچکترین خطا که توسط دشمن به آسیبی بزرگ تبدیل می‌شود موج حمله‌‌ بزرگ ما را تهدید خواهد کرد.

این مسئول بصیرت مولفه‌ای برای زندگی امروز دانست و گفت: حمله امروز دشمن مرزی نمی‌شناسد و دیوار و حدودی مشخص نیست و اینکه نفوذ در جنگ نرم راحت بوده به این معناست که در جنگ سخت خاکریز و دشمن مشخص بود و دفاع آسان، ولی در جنگ فرهنگی دشمن آسیب‌ها از تمامی مرزها عبور و نقشه شوم دشمن را کم کم نهادینه می‌کند.

عضو شورای تامین شهرستان خلخال با یادآوری دوباره تاکیدات رهبر انقلاب ادامه داد: دشمن‌شناسی و عمل به هنگام از وظایف عمده جوانان است که باید سرمشق آنان برای امروز و آینده باشد.

کریمی با تبریک روز 9 دی ماه گفت: بسیجیان آماده فرمان مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حفظ‌ آرمان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و اجازه نخواهند داد که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی جریان نفوذ خود را عملی کنند.

وی در پایان حضور در مراسم 9 دی را پاسخ همیشگی نه به زیادخواهی استکبار، تایید جمهوریت و اسلامیت نظام و حمایت قاطع از رهبر انقلاب و کشورمان ایران عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار