خبرهای داغ:
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان قزوین:

مسئولین بر اثر غفلت دستاورد‌های انقلاب را از دست ندهند

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان قزوین اظهار کرد: مسئولین بر اثر غفلت دستاورد‌های امام و انقلاب را که با نثار خون ده‌ها هزار شهید بدست آمده از دست ندهند.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۶۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

محمد محبی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در ارتباط با حماسه 9دی بیان کرد: خیانت‌های که در سال 88 به وسیله فتنه گران برای ایران اسلامی رخ داد با بصیرت مردم و مدیریت رهبری از این فتنه عبور کردیم.

وی با بیان اینکه خناس‌های زمان در فکر ایجاد فتنه‌های دیگر در ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: مسئولین و به خصوص مردم هوشیاری لازم را داشته باشند تا از طریق نفوذ مخالفان و معاندان فتنه در کارهای دولتی و نهادها بر اثر غفلت دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دست ندهند.

محبی با اشاره به حضور عناصر شاخص فتنه در هیئت دولت و ارکان وزارتخانه ها بیان کرد: متاسفانه برخی از این عوامل در کابینه دولت مشغول به کار هستند که مسئولان امنیتی باید مراقب عملکرد آنها در حیطه کاری باشند و مردم نسبت به آنان هوشیارتر باشند.

این مقام مسئول  با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال 88 بارها از کلمه فتنه استفاده کردند، متذکر شد: خیانت به اسلام و انقلاب گناه نابخشودنی است که متولیان آن مورد غضب خداوند و نفرین هزاران خانواده شهدا خواهند بود.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان قزوین در ادامه تشریح کرد: اگر فتنه گران می توانستند در سال 88 رای مردم را جلب کنند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از مسیر اصلی خود منحرف می‌کردند.

این مقام مسئول اضافه کرد: اگر درخواست فتنه گران درسال88  عملی می‌شد مشکلاتی بسیاری در حوزه فرهنگ به خصوص اقتصاد در نظام اتفاق می‌افتاد،ولیکن با روشنگری رهبری و کمک‌های غیبی انقلاب اسلامی با ثبات تر از قبل پابرجا می‌باشد.

وی در ادامه به نقش بارز بسیجیان در بصیرت افزایی فتنه 88 اشاره کرد و تشریح کرد: بسیجیان با الگو پذیری از ولایت فقیه توانستند با صلابت و اقتدار فتنه‌های مخالفان را ریشه کن کنند.

محبی ابراز کرد: بسیجیان همگام با رهبری در راستای نابودی فتنه و فتنه گران و بصیرت افزایی مردم بسیار تلاش کردند و در مواقع حساس نیز عملکر مناسبی را برجای گذاشتند.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان قزوین به فعالیت‌های بسیج دانشجویی در فتنه 88 اشاره کرد و تبین کرد: بسیج دانشجویی قشر ارزشی در دانشگاه‌ها می‌باشد که با توجیه افکار دانشجویان در تشخیص حق و باطل نقش بسزایی داشتند،دانشجویان بسیجی با بصیرت و آگاهی بخشی اهداف فکری دشمنان را ناکام کرده‌اند.

 

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار