کارشناس مسایل سیاسی در گردهمایی روشنگری بسیجیان لردگان،‌ فتنه و فتنه گر را جزء خطوط قرمز نظام دانست و تأکید کرد:‌8ماه فتنه از هشت سال دفاع مقدس سنگین تر بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۷۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر علیرضا رضازاده، با گرامیداشت حماسه 9دی و روز بصیرت و میثاق امت با و لایت، میلاد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و امام صادق علیه السلام را تبریک گفت و به تشریح مسایل سیاسی روز پرداخت.

دکتر علیرضا رضازاده، گفت: روز 9دی به تعبیر مقام معظم رهبری جزء روزهایی است كه در تاریخ خواهد ماند و باید بماند.

كارشناس مسائل سیاسی افزود: هشت ماه فتنه، سنگین تر از هشت سال زمان دفاع مقدس بود و 9دی مثل سیلابی تمام آلودگی هایی را كه می خواست انقلاب را از بین ببرد از بین برد؛ لذا 9دی برای بیمه كردن انقلاب؛ مقابله با نفوذ و ناامیدی فتنه گران باید زنده بماند.

وی، فتنه و فتنه گر را جزء خطوط قرمز نظام دانست و بیان داشت: اگر سال 88آشوب های خیابانی نهادینه می شد دیگر نه رأی مردم اعتباری داشت و نه اسلامیت نظام. اگر باب می شد هركسی كه به انتخابات اعتراض دارد مردم را به خیابان ها بكشاند دیگر كدام انتخابات می توانست برگزارشود.

وی با تأكید بر بدعت خطرناك برجامانده از فتنه 88 افزود: یك كار خطرناكی بود كه تمام بحث مردم سالاری را در ایران جمع می كرد كه حضرت آقا اجازه این كار را ندادند.

این کارشناس مسایل سیاسی، در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حضور داعش در منطقه و به هم ریختن امنیت مردم كشورهایی مانند سوریه و عراق، گفت: در ایران اسلامی به بركت خون شهیدان امنیت داریم و اگر ایران و حزب ا... مقابل داعش نمی ایستادند امروز داعش درون كشور ما وارد می شد. رضازاده در پایان اظهار كرد: ما با محوریت فقیه جامع الشرایط به فضل خداوند پرچمی را كه كه امام راحل به ما داده در اختیار داریم و ان شاءا... با وجود همه مشكلات آن را به دست صاحب اصلی یعنی حضرت بقیه الله الاعظم خواهیم رسانید.

ارسال نظرات