خبرهای داغ:
این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه 88 بار دیگر تکرار شود واعتقادات و آرمانهای امام و رهبری دست مایه ی عده ای خواص بی خاصیت شود.
کد خبر: ۸۶۱۳۴۷۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمد براتی جوان بسیجی از حوزه مقاومت بسیج شهر آیسک با موضوع حماسه 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت یادداشتی به شرح زیر ارسال کرده است:

تاریخ نشان داده است، تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند...

روز نهم دي ۸۸ شكوه پيوند ناگسستني امت با امام خويش بود كه در سيل خروشان انسان هاي عاشق و ولايت مدار متجلي شد ، روزي كه فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در ميان حجم عظيم امواج امت اسلامي نفسشان بريد و مرگشان رقم خورد و مردم حسيني منش ایران اسلامی نشان دادند كه اكسير باطل السحر فتنه گران از تركيب و پيوند اعتقادي و عاطفي امت و رهبري ناكام ماند.

در سال 88 ملت سلحشور ایران اسلامی با خروش و بیداری خود مقابل طغیان گران پست و خود فروخته ایستاده و با سرکوب و کور کردن چشم نفاق پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند .

ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی دریوم الله 9 دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه و چند چهره فتنه گر سال 88 ، یک بار دیگر یادآوری می کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند ، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد .

آری ملتی که در 9 دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و مزدوران یاوه گوی آن مشت سنگینی را فرود آورد.

این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه 88 بار دیگر تکرار شود واعتقادات وآرمانهای امام و رهبری دست مایه ی عده ای خواص بی خاصیت شود اما باید گفت تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند.

تاریخ انقلاب هم مؤید همین نظر است؛ پس اگر فتنه 88 مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.

پس در آستانه دو انتخابات سرنوشت ساز در روزهای پایانی سال می‌طلبد که همه علاقه‌مندان به نظام و انقلاب خصوصا دانشجویان مومن وانقلابی با دقت بیشتری مسائل را دنبال کنند تا خدایی ناکرده دچار غفلت در این راه نشویم دوباره حوادث تلخ گذشته تکرار نشود.

ما ملت و بسیجیان همیشه در صحنه همگی بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کنیم وبا حضور خود در روز 9دی تجلی حضوری دوباره اعلام می‌داریم تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وآرمانهای نظام و انقلاب بکار خواهیم بست ودر راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلمان است دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها