خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران بیت الزهرا(س) سرایان خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران بیت الزهرا(س) سرایان از حضور 200 نفر از خواهران بسیجی در اردوهای جهادی یک روزه از ابتدای سال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۳۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

بشارتی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی گفت: در بین اردوها راحت ترین ( از لحاظ اجرا) و پراستقبال ترین آنها اردوهای یک روزه است .

وی عنوان کرد: با توجه به ضرورت ارتباط گیری به موقع با خواهران اعم از بسیجی و غیر بسیجی اردوی یک روزه راهکار بسیار کارآمدی است که می توان از این پتانسیل مناسب در جهت ارتباط سریع و موثر به خوبی استفاده کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران بیت الزهرا سرایان افزود: اردوی یک روزه بستری مناسب برای ایجاد ارتباطی تاثیرگذار به منظور تحکیم روابط درونی تشکل و ارایه ی گفتمان بسیج برای مخاطبین است.

وی با بیان اینکه انتخاب مکان و مقصد بخش مهمی از اردو را شامل می شود که با توجه به اهداف اردو این انتخاب شکل می گیرد افزود: اردوهای حلقه های صالحین جزء برنامه های برون حلقه ای صالحین با هدف ایجاد روحیه جهادی و غنی سازی اوقات فراغت صورت می گیرد.

بشارتی ادامه داد: بسیج خواهران در این اردو به کشاورزانی که احتیاج به کمک دارند خدمت می کنند تا این فرهنگ را احیاء کنند.

وی اظهار کرد: این طرح جهادی از ابتدای سال 94 با حضور 200 نفر در قالب حلقه های صالحین با هدف کمک به خانواده های محروم، کشاورزان و در بحث سازندگی برگزار می شود.

فرمانده حوزه بیت الزهرا گفت: از نتایج و پیامدهای این برنامه اثر بخشی در جامعه از طریق کمک به محرومین و ایجاد روحیه خدمتگزاری و جهادی در جوانان و تقویت روحیه کارهای جمعی و همچنین غنی سازی اوقات فراغت در بین اعضای حلقه های صالحین می باشند.

وی عنوان کرد: در این اردوها خواهران بسیجی در کارهایی از قبیل برداشت پنبه ، برداشت و پاک کردن زعفران ، برداشت گندم جو و زیره در بحث کشاورزی انجام می دهند

ارسال نظرات
پر بیننده ها