خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

برخی مسئولان به شیطنت فتنه‌گران دامن می‌زنند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: سلول‌های فتنه هنوز به دنبال تخریب ولایت فقیه هستند و برخی نامسئولان به شیطنت فتنه گران دامن می‌زنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۴۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در کرمانشاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و میلاد پیامبر اکرم(ص)، حضرت محمد مصطفی(ص) را پیامبر مهربانی دانست.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به هفته وحدت، وجود وحدت در شرایط فعلی را از ضروریات شرایط فعلی عنوان کرد.

سردار ریحانی با اشاره به ایجاد تفکرات تکفیری، داشتن بصیرت و ایجاد همبستگی را از وظایف همه مسئولان نظام دانست وگفت: پیروزی انقلاب و حماسه ۹ دی از برکت وحدت بود وامروز گرامیداشت ۹ دی است که شیطنت‌های دشمنان را فراموش نکنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه سالروز ۹ دی را دست رد بر همه تو طئه ها و فتنه های دشمنان دانست و افزود: دشمنان سناریوهای خود را برای براندازی این نظام بسته بودند اما آگاهی و بصیرت مردم نقشه های آنان را برهم زد.

سردار ریحانی ادامه داد: برای این هرسال ۹ دی را گرامی می داریم چون هنوز هم برخی از سلول های این فتنه در داخل و خارج وجود دارد و تا زمانی که ما بر این بصیرت وآگاهی هستیم شیطنت و فتنه آنها وجود دارد و آنها به دنبال تخریب ولایت فقیه هستند که از زبان برخی از مسئولان نامسئول این کشور چنین سخنانی به زبان می آید.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بر بصیرت افزایی و آگاهی مردم تاکید کرد و گفت و امروز ایران اسلامی در شرایط ناامن منطقه یک کشور امن است که باید با تقویت بصیرت و وحدت موجود این امنیت ارتقا یابد.

وی در پایان بار دیگر بر آگاهی بخشی به مردم نسبت به اتفاقاتی چون فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی تاکید کرد و گفت هر ساله باید بیش از سال قبل به این موضوعات پرداخته شود تا شاهد رخدادهای دیگری از این دست نباشیم و دشمنان به خود اجازه بروز چنین اتفاقاتی را ندهند.

ارسال نظرات