در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج آمده است:
سیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با انتشار بیانیه ای به مناسبت حماسه ۹ دی، آورده است: ملت ایران برای جلوگیری از جولان فتنه گران حماسه ای حسینی رقم زدند که ریشه ی فتنه و فتنه گری را خشکاند.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۵۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله القاسم الجبارین

در چندین و چند سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی میگذرد ما شاهد کینه توزی دشمنان به شیوه های گوناگون در این سرزمین بوده ایم که با لطف خدا و وجود ولایت فقیه از این بحران ها گذر کرده ایم.

فتنه ی 88 نمونه ای از این کینه توزی های آمریکایی_غربی بود که عوامل داخلی در لباس های مخملی بازیگران این اتفاق تلخ بودند که منجر به ایجاد خسارات جانی و مالی وهمچنین باز شدن راه برای نفوذ بیگانگان به کشور شدند که با لطف خداوند و با بصیرت و رهنمود های مقام معظم رهبری از این مهم عبور کردیم.

کسانی که خود را به اصطلاح دنباله روی دموکراسی میدانستند وقتی در انتخابا ت،که از اصول اولیه ی دموکراسی است، رای مردم را دنبال خود ندیدند به جای احترام به نظر مردم و دعوت به قانون مداری در کشور، شعار "تقلب" سر دادند و اهداف خبیث خود را بیش از پیش نمایان کردند.

در نهم دی ماه سال 88 که مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه ی آمریکایی است، خروش ملت با بصیرت ایران، به پیروی از فرمایشات ولی فقیه که فرمودند: 9 دی روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است) ،و برای جلوگیری از جولان فتنه گران حماسه ای حسینی رقم زدند که نه تنها ریشه ی فتنه و فتنه گری را خشکاند بلکه برای دشمنان ایران اسلامی مشتی محکم و باز هم آری به جمهوری همیشه اسلامی ایران بود.

در این روزها که دشمنان اسلام هر روز برای تخریب چهره ی دین مبین اسلام راه جدیدی را پیش میگیرند شاهد کشته و زخمی شدن برادران وخواهران مسلمانمان در نیجریه و پاراچنار پاکستان و از سوی دیگر جنایات گسترده ی گروهک تروریستی-تکفیری داعش این زباله ی تاریخ هستیم و جنایات تروریستی را در هرجای جهان محکوم و خواهان آزادی شیخ زکزاکی از چنگال دولت نیجریه هستیم.

اینک در روزهایی که به انتخابات نزدیک میشویم ردپاهایی از فتنه گران برای حضور وقدرت نمایی در ارکان نظام دیده میشود که با سخنانی در لفافه حرف های دوستان خوب و مودب خود را تکرار میکنند و چه خوب گفت آن پیر سفر کرده که:"مگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیوفتد."

ما دانشجویان بسیجی نگرانی خود را در این باره اعلام و از مراجع ذی صلاح خواستار، اقدام با دقت بیشتر و بدون توجه به فشارهای سیاسی در مورد صلاحیت نامزد ها هستیم.

همچنین زمزمه هایی در گذشته تا کنون از آزادی سران فتنه از حصر به گوش میرسد که آنان باید بدانند که سران فتنه با توجه به اصول فقهی و حقوقی مفسد فی الارض بوده و مستحق اعدام میباشند که با توجه به صبر مردم با بصیرت ایران و رافت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هنوز طناب دار بر گردن سران فتنه آویخته نشده، پس به دنبال سو استفاده از این صبر مردم و نظام نباشند واز اهداف خود به درگاه خدا توبه کنند.

مدیران و مسئولین باید توجه کنند که با بصیرت و رهنمود های رهبر معظم انقلاب از نفوذ و کینه توزی های غرب و در راس آن آمریکا و انگلیس جلوگیری و پاسدار خون شهیدان و سخنان امام(ره)و رهبری باشند.

ما بسیجیان برانیم تا اگر عده ای دانسته یا ندانسته عرصه را برای حضور و نفوذ بیگانگان باز کنند و یا چشم به کلمه ی اسلام جمهوری اسلامی بیاندازند باز هم مانند گذشته مشت محکمی بر دهانشان خواهیم زد و 9دی دیگری رقم زده و اهداف پلیدشان را نمایان میکنیم.

و سلام

ارسال نظرات