خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر روز نهم دی ماه 88 را تجلی گاه بصیرت و دشمن شناسی و انقلاب نسل سوم و چهارم جوانان این مرز و بوم دانست.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۷۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
سرهنگ اله دانه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه ضمن گرامیداشت حماسه دشمن شکن 9 دی ماه، عنوان داشت: ملت ایران اسلامی و بخصوص جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب مشت محکمی بر دهان فتنه گران و حامیان استکباری آنها یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل  زدند.

 

 

 

اله دانه با بیان اینکه روز9 دی ماه روز بصیرت و دشمن شناسی و روز تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و شهدا بود تصریح داشت: در آن روز عاشوار به کمک ما آمد چرا که جسارتِ فتنه گران به عاشوار و امام عاشورایان باعثِ خروشِ عظیم مردم شد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر عنوان نمود: فتنه ی 88 منحصر به حضور عده ای در خیابان ها نبود بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی قابل دفع شدن نبود و به یک سیل و خروش عظیم مردمی نیاز داشت که بحمدالله اینچنین هم شد.

 

 

وی با بیان اینکه روز نهم دی ماه در تاریخ این نظام ثبت و ضبط شده است و آنرا باید انقلاب نسل سوم و چهارم دانست یادآور شد: روزها بطور طبیعی و به خودی خود همانند هم می باشند، و این انسانها، اراده ها و مجاهدت ها هستند که یک روز را از میان سایر روزها متمایز و برجسته می کند و بعنوان شاخص و پرچم نگاه میدارد.

 

 

سرهنگ اله دانه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر در پایان ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و بسیجی اورامانات و خصوصأ مردم همیشه در صحنه ی شهرستان روانسر برای حضور در مراسم نهم دی ماه که در مسجد جامع این شهرستان برگزار خواهد شد عنوان داشت: امید است مردم با حضور در مراسم نهم دی ماه، بار دیگر مشت محکمی بر دهان فتنه گران و ایادی استکباری آنها بزنند چرا که مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و انگلیس خواهان نفوذ فتنه و استحاله در این نظام و دوقطبی کردن جامعه هستند همان هایی که در جنگ نتوانستند راه به جایی ببرند اما امروزه با تعامل و دیپلماسی می خواهند به آن دست یابند.

ارسال نظرات