خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی آشنایی با مولفه های جنگ نرم ویژه مربیان حلقه های معرفتی صالحین بسیج فرهنگیان در مرکز آموزشی آیت الله سعیدی قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۵۷۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، کارگاه یک روزه آموزشی آشنایی با مولفه های جنگ نرم با حضور مربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان نواحی آموزش و پرورش قم برگزار شد.

در این دوره که با همکاری سازمان بسیج اساتید و بسیج فرهنگیان استان قم برگزار گردید، موضوعاتی از قبیل مولفه های جنگ نرم دشمن، ابزارها و روش ها در قدرت نرم، اهمیت شورای عالی فضای مجازی، تشخیص انواع تهدیدات بر اساس ابزار، اهداف، انگیزه و قدرت و نیز نمونه هایی از فعالیت نرم دشمن در شبکه های مجازی و بازی های رایانه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم، حجت الاسلام علیزاده جانشین سازمان بسیج اساتید استان و عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم نیز از روند اجرای کارگاه بازدید کردند.

حجت الاسلام علیزاده در حاشیه برگزاری کارگاه جنگ نرم به خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه برخی غفلت ها باعث حاشیه ای شدن موضوع فرهنگ شده است، ابراز کرد: بسج اساتید کشور طی سه سال گذشته دوره آموزشی جنگ نرم را برای حدود پنج هزار نفر از اساتید بسیجی دانشگاه ها برگزار کرده که 120 نفر از اساتید قم نیز جزو این دوره ها بوده اند.

وی با بیان اینکه اساتید منتخبی که دوره تربیت مدرسی جنگ نرم را گذرانده اند، به دوره های مرتبط و مورد نیاز اقشار بسیج اعزام می شوند، اظهار کرد: موثرترین قشری که در خط مستقیم تقابل با جنگ نرم قرار دارد، معلمان هستند و از این رو، نخستین کارگاه جنگ نرم با همکاری بسیج اساتید، ویژه فرهنگیان بسیجی موثر در حلقه های صالحین برنامه ریزی و اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها