خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه قزوین:

9 دی روز بزرگ و فراموش نشدنی برای ملت ایران

مدیر حوزه علمیه قزوین در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: 9 دی روز بزرگ و فراموش نشدنی برای ملت ایران و روز نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان و فتنه گران بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۰۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به مناسبت سالروز حماسه بزرگ 9 دی مراسمی با عنوان حماسه بصیرت از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین وسازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در مسجد شیخ الاسلام برگزارشد.

در این مراسم طلاب، اساتید و مدیران مدارس علمیه ،ائمه جمعه و جماعات حضور داشتند حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک هفته وحدت و گرامی داشت این روز بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران گفت: 9 دی روز بزرگ و فراموش نشدنی برای ملت ایران و روز نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان و فتنه گران بود.

عباسی بیان کرد: همانطور که شما می‌دانید این روز یعنی 9 دی روزی بود که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایادی سران فتنه در تلاش بودند که اصل ولایت که رکن اصلی این ملت همیشه بصیر می باشد را زیر سوال برده و به آن خدشه وارد نمایند.

9 دی روز بزرگ و فراموش نشدنی برای ملت ایران

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اینها با اسلام مخالف بودند و حتی بی شرمی خود را تا آنجا نشان دادند که خیمه های عزای سالار شهیدان را مورد هجمه قرار داده و به عکس بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی اهانت کردند و در راهپیمایی های روز قدس و روز 16 آذر شعارهایی را بر علیه موازین نظام مقدس جمهوری اسلامی را گفتند.

عباسی تصریح کرد: در میان فتنه گران سران فتنه نیز بودند که به جای آرامش آب به آسیاب دشمن ریخته و دشمنان و استکبار جهانی نیز با سران فتنه و فتنه گران همسو شده و از آنها حمایت می کردند.

وی ادامه داد: سران فتنه و کسانی که عنوان فتنه داشتند هرگز توبه نکرده و لذا سران فتنه مستحق مجازات و سرزنش بوده ولیکن نظام جمهوری اسلامی با این سران فتنه با رافت اسلامی برخورد کردند و این افراد باید ازاین عمل خود توبه نمایند.

9 دی روز بزرگ و فراموش نشدنی برای ملت ایران

مدیر حوزه علمیه قزوین داشتن بصیرت را مهم و با اهمیت دانست و بیان کرد: آنچه امروز مشکل مردم را حل می نماید بصیرت ملت  ایران می باشد که در تمام عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری موثر و تاثیرگزاری دارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه سران فتنه به جای راهکار قانونی که مدعی بودند در انتخابات تقلب شده آشوب های خیابانی را تقویت می کردندکه اشتباه بزرگی را مرتکب شده و نه تنها آبروی خود را بردندبلکه وحدت جامعه انسانی و حضور ملت ایران در آن انتخابات باشکوه را در ذائقه ملت ایران تلخ نمودند.

9 دی روز بزرگ و فراموش نشدنی برای ملت ایران

9 دی روز بزرگ و فراموش نشدنی برای ملت ایران

عباسی حمایت از ولایت را امری ضروری دانست و گفت: امروز حمایت از ولایت فقیه امری ضروری و با اهمیت بوده که خوشبختانه ملت همیشه بصیرایران اسلامی گوش فرمان به منویات رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای خواهد بود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها