این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مردم باید بصیرت خود را حفظ کنند، اذعان کرد: هنرپیشه های فتنه 88 باید به مردم شناسانده شوند و مردم باید بدانند که امروزه چکاره هستند ، نباید اجازه داد که پوستین عوض نمایند و در جمع نامزدهای انتخاباتی برای مجلس خبرگان قرار گیرند .
کد خبر: ۸۶۱۳۶۱۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
به گزارش " خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله "  حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر فرمانده تیپ امام صادق (ع)  در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9دی در جمع مردم کرمان  که در مقابل حسینیه ثارا... تجمع کرده بودند، گفت: یوم الله 9 دی روز بصیرت ، میثاق با ولایت است.

 وی تصریح کرد: در این روز همه با هم به میدان  آمدند و همچون طوفان آنهایی را که فساد اخلاقی داشتند برای به فساد کشیدن دیگران تلاش می کردند، به این سو و آن سو پراکنده ساختند.

 طیبی فر افزود: 9 دی ماه باید همیشه زنده نگه داشته شود چون  شاهرگ انقلاب را فعال کرد به خروش واداشت.

 وی درخصوص علت اهمیت زنده نگه داشتن حماسه 9 دی، اظهار کرد:  در روز  9 دی 88  ملت ایران یک رزمایش کشوری انجام دادند و در مقابل کسانی که به نمایندگی دشمنان سعی در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند، ایستادند.

 

فرمانده تیپ امام صادق (ع)  با اشاره به آیه 48 سوره نمل گفت: در زمانهای دور در شهری که صالح پیامبر حاکمیت آن را بر عهده داشت 9 حزب و گروه و دار و دسته با هم منسجم شده اند.

 وی گفت : این 9 گروه همان یفسدون فی الارض بودند که  خودشان فساد اجتماعی و اخلاقی داشتند و  برای به فساد کشیدن دیگران هم تلاش می کردند ، اینان مدعی بودند که برای دیگران ایجاد صلاح می کنند  در حالی که چیزی از اصلاحات  نمی دانستند پس در مقابل رهبرشان ایستادند تا او را از میدان بدر کنند  یا در نهایت ترور کنند .

طیبی فر اذعان کرد: در زمان صالح این 9 حزب با هم اجتماع کردند  و افراد سست ایمان را برای کشتن صالح انتخاب کردند و خودشان که سردمدار این ماجرا بودند را پنهان کردند و گفتند که ما با صالح مشکلی نداریم و هرگز قصد کشتن او را نداشتیم اما خداوند بزرگترین مکر کننده است در مقابل دشمنان لذا ، هنگامی که تصمیم بر کشتن صالح گرفتند گردبادی فراهم کرد و کوه ها را در هم کشید و مکر مکر کنندگان را به آنها برگرداند.

 فرمانده تیپ امام صادق (ع) تشریح کرد: در فتنه 88  کسانی آمدند برای ضربه زدن به اسلام و ارزش هایی که برای آن  230 هزار شهید داده شده بود؛ اما ما لشکری داشتیم به نام امت حزب الله  و علاقه مندان به اهل بیت ، که در مقابل آنها ایستادند.

 وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی فتنه گران را کسانی معرفی می کند که در سال 88  به عزت ملت ضربه زدند و شیرینی انتخابات را به کام مردم کردند.

 این مقام مسئول افزود: فتنه گران با زمینه سازی برای آشوب و اغتشاش آرامش مردم برهم زدند و کشور را به لبه پرتگاه بردند.

 طیبی فر با بیان اینکه چهره هایی در سال 88  برای نابودی انقلاب اسلامی فتنه را برنامه ریزی کردنند که در مسند قدرت بودند،  اظهار کرد : کسی که پادوی دشمن است و کسی که نشخوار کننده حرف اوست باید این 9 دی را ببیند تا به تکلیف خود آگاه شود.

 وی ابراز داشت : بعضی از عناصر دشمن می خواهند که ما  این حماسه را فراموش کنیم و فتنه را در حد یک دعوای بین دو نفر تقلیل دهند اما باید همه بدانند که 9 دی روز میثاق بصیرت است روزی که مردم با رهبرشان پیوند دوباره بستند و خودشان فتنه گران را از میدان بدر کردند.

 طیبی فر افزود : فتنه 88سناریوی از پیش تعیین شده دشمن بود که مانند تئاتر بازیگران هنرمندان ، تهیه کنندگان و کارگردانی داشت که البته برخی افراد نا آگاه نیز سیاهی لشکر این تئاتر بودند.

 وی بازیگران فتنه 88 را به سه دسته تقسیم کرد  و گفت : گروهی مانند کروبی و موسوی آشکار عمل کردند، گروهی سیاهی لشکر بودند و از روی ناآگاهی در خط دشمن قرار گرفتند و برگشتند و گروهی نیز تهیه کننده و کارگردان بودند که بر همه واضح و مبرهن است که اینان هرگز اثری از خود برجای نمی گذارند اما لیدرهای خوبی هستند و هزینه های زیادی را صرف می کنند.

 این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مردم باید بصیرت خود را حفظ کنند، اذعان کرد: هنرپیشه های فتنه 88 باید به مردم شناسانده شوند و مردم باید بدانند که امروزه چکاره هستند ، نباید اجازه داد که پوستین عوض نمایند و در جمع نامزدهای انتخاباتی برای مجلس خبرگان قرار گیرند .

 طیبی فر ابراز کرد : فتنه خط قرمز نظام است  و هر کس از خط قرمز عبور کرد باید کنار گذاشته شود ، لذا در انتخابات خبرگان جایی برای  کسانی که از قرمز عبور کردند نیست.

 فرمانده تیپ امام صادق (ع) با اشاره به مشخصات فرد بصیر از منظر حضرت علی (ع) در خطبه 154 نهج البلاغه ، گفت : انسانی که اهل اندیشه است تفکر می کند و می بیند که فتنه گران سربازی چه کسی را کردند و چه قصدی داشتند ، نباید کسانی که  چهره و پوستن عوض کردند اما در باطن همان هستند، ما را به اشتباه بیاندازند.

 این مقام مسئول ابراز کرد : فتنه گران از اجرای فتنه 88 قصد براندازی نظام را داشتند ، لذا این سئوال مطرح است که آیا فتنه 88 مربوط به انتخابات بود  یا ظاهر سازی برای اینکه که افکار مردم را به بی راه منحرف کنند.

فرمانده تیپ امام صادق (ع)عنوان کرد : این واضح و مبرهن است که براندازی انقلاب و ولایت فقیه منوط به فتنه 88 نبوده است در سال 78 با کوی دانشگاه هم رخ داد.

 این مقام مسئول ابراز داشت: در سال 88  فردی به نام گری سیک مخفیانه به ایران می آید و با سرانی صحبت می کند که چندان هم برای ایرانیان ناشناخته نیستند.

 طیبی فر افزود : وقتی که گری سیک به کشورش باز می گردد ، خبرنگاران دور او را می گیرند و از او می پرسند که ایا از این سفر خوشحالید که وی اذعان می کند چه طور  خوشحال نباشم ،موجی در ایران راه اندازی شده است که به زودی طومار انقلاب اسلامی را در هم خواهد پیچید.

ارسال نظرات