دوعنصر بسیج و ولایت فقیه عامل مهمی در نجات و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است و تازمانی که این دو نعمت در کشور هستند کسی جرات نگاه چپ ندارد.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۳۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
خبرگزاری بسیج مازندران،  محمد غرقی خبرنگار پیشکسوت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آمریکا و آلمان در جمع کارکنان سپاه کربلا با اشاره به اهمیت جایگاه رهبری مقتدر و آگاه در کشور گفت: دید آگاهانه مقام معظم رهبری توانست کشور ما را از گردابها ، بحرانها و طوفان  فتنه نجات دهد.
 غرقی  پیشبرد  مذاکرات بر پایه هدف نظام اسلامی را مرهون درایت، حکمت و هشیاری رهبر انقلاب برشمرد و ادامه داد:  در این مذاکرات قطعا اگر  راهنمائیها و خط و نشان های معظم له نبود مذاکرات ما را به بیراهه ای می برد که اجانب استکبار می خواستند و  وجود ایشان در پشت صحنه موجب دلگرمی فرزندان نظام است.
 بسیجی  رسانه ای جمهوری اسلامی افزود: شکست جنبش های آزادی بخش در قالب بیداری اسلامی در کشورهای عربی به دلیل فقدان رهبری آکاه و اسلامی است.
 وی  گفت: وقتی روسای کشورهای  منطقه  بویژه  پوتین از روسیه  نسبت به مقام معظم رهبری ادای احترام می کند و کسب رهنمود می کند  بیانگر این است که جمهوری اسلامی  نه در منطقه  که در جهان دارای مشروعیت سیاسی است و باید قدر این فرصت را بدانیم.
 غرقی قدرت نظامی برتر ایران را در منطقه عامل مذاکرات اخیر خواند و اظهار کرد: لابی ها و قدرت های اقتصادی و تسلیحاتی غرب بویژه آمریکا از برقراری ارتباط با ایران نا خشنودند زیرا منافع آنان در عدم برقراری ارتباط و درگیری است.
 فعال رسانه ای کشور گفت:  عمده سیاستمداران امریکا  مذاکره  امریکا با ایران را سبب مشروعیت بخشیدن نظام جمهوری اسلامی در منطقه و حتی جهان دانسته و این را به ضرر  خود و  کشورهای دست نشانده خود در منطقه  می دانند و از آن نگرانند.
 وی افزود :  دیدگاه دیگر این است که اگر جمهوری اسلامی  تن به مذاکره دهد  موفقیتی برایشان محسوب می شود زیرا پرچم مبارزه با امپریالیزم و استکبار از دست بزرگترین کشور حامی مظلومان  و دشمن ظالمان بر زمین می افتد و همین موضوع می تواند  تردید، ترس ، نا امیدی و ضعف را  در کشورهای مدعی و در حال مبارزه با  استکبار  بوجود آورد تا در مقابل امریکا حرفی نداشته باشند.
 غرقی با اشاره به دست داشتن 37 سفارت کشور های بیگانه و متخاصم در ماجرای فتنه 88 جمهوری اسلامی بیان کرد: 700 اتاق فکر برای براندازی نظام  با هزینه 400 میلیون دلاری در شبکه های استکباری در جهت براندازی نظام  دست به دست هم دادند تا نظام  اسلامی را از پای در بیاورند که بصیرت ملت  با تبعیت از ولایت  و عنایت صاحب انقلاب برنامه های انان خنثی شد.
 خبرنگار صدا و سیما خاطر نشان کرد:  استهاله فرهنگی رویکرد موثر دشمن برای براندازی است لذا برای تحقق آن  در هر خانه ایران، پایگاهی ایجاد کرد تا از این طریق بر ذهن ، فکر و ایده آنان تاثیر گذارد و اعتقادات و باورهای ارزشی الهی انسانی را تخریب و نابود سازد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها