خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) قم:

حماسه تاریخی 9 دی برخاسته از عمق بصریت ملت ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) گفت: در فتنه 88 ملت ایران از امتحانی سخت که ارزش های انقلاب و نظام را هدف گرفته بود سرافراز بیرون آمدند.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۳۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
امیر حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: سران فتنه که در امتحان بصیرت مردود شدند قطعاً جرمشان سنگین است، چرا که آنان نه تنها به نظام اسلامی بلکه به ملت بزرگ ایران ظلم کرده و به سبب آلودگی به آرزوها و طمعهای دنیای مردود شدند.

وی ابراز کرد: ملت ایران در 9 دی جواب دندان شکن دیگری به عوامل نفوذ داد و تمام نقشه های دشمن مکار و عوامل داخلی آنان که براندازی نظام بود را نقش بر آب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: فتنه 88 درس عبرتی برای همه ملتهای عالم شد که هر وقت از امام وقت خود اطاعت کنند پیروزند و می توانند در مقابل توطئه‌ ها و جریان های نفوذ که برای براندازی آرام ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مردمی بودن نظام اسلامی را هدف گرفته پیروز باشند.

مرادی ادامه داد: عوامل نفوذی استکبار با طرح شعار "نه غزه، نه لبنان" عمق استراتژیک اهداف نظام اسلامی را نشانه رفته بودند و در آن زمان به خیال خام خود قصد تفرقه در بین امت اسلامی را داشتند که با تو دهنی ملت در 9 دی برای استکبار چاره ای بجز رویاروی نظامی بعنوان اخرین گزینه روی میزشان نماند و جنگ ها و فتنه های کنونی در سوریه، عراق، یمن و فلسطین اشغالی، نیجریه و غیره نمونه های از ناتوانی و عجز استکبار در مقابل بیداری امت مسلامان بخصوص مردم بزرگ ایران است.

وی در پایان تصریح کرد: 9 دی آغاز و تولدی دوباره برای رشد انقلاب اسلامی ایران است که همانند انقلاب سال 57 که استکبار در نهایت راهی بجز رویاروی نظامی برای جلوگیری از گسترش آن نیافت اکنون نیز با جنگ افروزی در منطقه بخیال باطل خود قست جلوگیری از گسترش این بیداری اسلامی و بصیرت روز افزون امت مسلمان و الگو برداری سایر ملت ها از ملت بزرگ ایران را دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار