خبرهای داغ:
دکتر ابراهیم عزیزی :

فتنه نتیجه انحراف فکری است

حقوقدان شورای نگهبان گفت: فتنه گران در گناه سقوط کردند و با اعمال خود به دنبال تنش بودند ولی مردم ایران اسلامی در 9 دی ماه با حضور پر شور خود چشم فتنه را کور کردند.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۵۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صحنه، مراسم گرامیداشت نهم دی ماه با حضور جمعی از مسئولین ادارات ، نیروهای نظامی و انتظامی و آحاد مختلف مردم در مسجد امام خمینی(ره) شهر صحنه برگزار شد.

 

دکتر ابراهیم عزیزی در این همایش با بیان اینکه مردم در نهم دی ماه 88 بصیرت و آگاهی خود را به عرصه نمایش گذاشتند تصریح کرد : در فتنه 88 تلاش کردند تا بر خلاف نظر مردم تحمیل کنند ولی رهبری با شجاعت تمام از حق الناس دفاع کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب ما حسینی است تاکید کرد : امنیت و اقتداری که در کشور ما وجود دارد به برکت مقام معظم رهبری است همانطور که میبینیم درکشورهای اطرف ما چه نا امنی هایی وجود دارد و روزانه هزاران افراد بی گناه کشته می شوند.

 

حقوقدان شورای نگهبان خاطر نشان کرد : فتنه گران در گناه سقوط کردند و با اعمال خود به دنبال تنش بودند ولی ملت ایران در چنین روزی با حضور پر شور خود چشم فتنه را کور کردند.

 

دکتر عزیزی با بیان اینکه فتنه نتیجه انحراف فکری می باشد گفت : در جنگ تحمیلی همه دولت های استکبار جمع شده بودند و میخواستند به ایران اسلامی ضربه بزنند که همین جریان در فتنه 88 تکرار شد.


ارسال نظرات