مسئول بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان:

در زمان فتنه ۸۸ با درایت بسیج کمترین آسیب در استان هرمزگان ایجاد شد

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان گفت: در زمان فتنه ۸۸ تمامی خدمات پزشکی به نیازمندان انجام شد و هیچ‌گونه خللی در درمان بیماران چه در بیمارستان‌های خصوصی و چه دولتی اتفاق نیفتاد.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۵۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر عباسعلی مومنی، درباره نقش بسیج جامعه پزشکی در فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی یک حماسه مهم بود و ما در راستای بیانات مقام معظم رهبری حرکت کردیم، با عنایت به اینکه بسیج بازوی اصلی نظام است و گروه‌های مختلف در بسیج باید با درایت و بصیرت حرکت کنند تا کمترین آسیب به جامعه ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: در سال ۸۸ باید اوضاع را به شکلی راهبری می‌کردیم تا جلوی فتنه را از هر سویی می‌گرفتیم؛ ما با دو حوزه درگیر بودیم از یک سو بسیج جامعه پزشکی و روشنفکران باید اتفاقاتی که فتنه‌گران به دنبال آن بودند را مدیریت می‌کردند و از سوی دیگر در منطقه هرمزگان بسیاری از برادران اهل تسنن هستند که باید با دقت کامل اقدامات لازم را انجام می‌دادیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان درباره نقش بسیج در اهداف نظام در این استان ابراز کرد: در این باره دانشجویان پزشکی و اساتید با برپایی سمینار‌ها و مجالس مختلف تلاش کردند تا اوضاع مملکت در مواقع حساس مدیریت شود و کوچک‌ترین مشکلی ایجاد نشود حتی در زمان فتنه ما توانستیم بیمارستان صحرایی‌های متعددی برپا کنیم و هیچ مسئله‌ای نتوانست در مسیر ما خدشه ایجاد کند.

مومنی، با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی پس از حماسه ۹ دی در راستای جذب پزشکان اقدامات زیادی را با این شعار که «همه باید بسیجی باشند» انجام داد، تاکید کرد: در آن زمان به ویژه در میان اقشاری که زیاد با نظام همراه نبودند ما به عضوگیری مجدد پرداختیم و از افراد هم سو با نظام خواسته شد تا افراد دیگر را جذب کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان اظهار کرد: در برهه فتنه ۸۸ تمامی خدمات پزشکی انجام شد و هیچ گونه خللی در درمان بیماران در بیمارستان خصوصی و دولتی اتفاق نیفتاد؛ همچنین با ریاست بیمارستان‌ها هماهنگی لازم را انجام دادیم تا خللی در درمان استان هرمزگان اتفاق نیفتاد و در نقاطی که لازم بود بسیج جامعه پزشکی حضور پررنگی داشت، به شکلی که با درایت بسیج و سپاه اوضاع کنترل شد.

ارسال نظرات