همزمان با ششمین سالروز حماسه مردمی یوم‌الله نهم دی‌ماه تکتاب‌ «خواص در بوته‌ی آزمون» و کتاب «تجلی قدرت الهی» و نرم‌افزار «حماسه نهم دی‌ماه در بام ایران» رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۶۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری آئین رونمایی از این آثار پس از کلاس معارف مدیران استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و به دست مبارک ایشان صورت گرفت.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد در آئین رونمایی از این کتاب‌ها بصیرت را لازمه تصمیم‌گیری مسئولان دانست و تصریح کرد: از صدر اسلام تا کنون بی‌بصیرتی و عدم شناخت باعث صدمات جبران‌ناپدیری به پیکره جامعه اسلامی وارد کردنه است.
وی با اشاره به اینکه گاهی بی‌بصیرتی خواص سرنوشت یک ملت را عوض می‌کند گفت: امیدواریم مردم با عبرت‌گیری از گذشته با درک صحیح از حوادث زمان مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند.
در ادامه این مراسم علی گرجی، گردآورنده این دو کتاب گفت: مردم ولایتمدار استان در هشتم دیماه یک روز زودتر از برخی نقاط کشور با حضور خود ضمن محکومیت فتنه و فتنه‌گران و عوامل آنان، طومار این توطئه چندین ساله را در هم پیچیدند.
گرجی افزود: فتنه 88 آزمون مناسبي بود تا عيار و مرتبه‌ هركس و به‌خصوص برخي از سياسيون مدعي كه خود را خواص جامعه مي‌خواندند، معلوم شود، به همین منظور برآن شدیم تا کتاب«خواص در بوته‌ی آزمون» را گردآوری و چاپ نماییم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حماسه 9 دی هیچ‌‌‎گاه از حافظه تاریخی ایران محو نمی‌شود گفت: حماسه تاریخى و مردمی نهم دى كه برخاسته از عواملي چون بصیرت، دشمن‏شناسى، وقت‏شناسى و حضور مجاهدانه ملت بصیر ایران در برهه‏هاى حساس و تعیین‏کننده بود، باعث شد این روز تاریخ‏ساز به‏عنوان نقطه عطفى در معادلات انقلاب اسلامى در داخل و خارج از کشور ثبت شود.
گفتنی است نرم افزار «حماسه نه دی در بام ایران» شامل گزارش اقدامات پنج ساله ستاد نهم دیماه استان چهارمحال و بختیاری و نیز پاورپوینت‌های برگزیده اولین فراخوان تولید محتوا با موضوع 9 دی است که سال گذشته به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

ارسال نظرات