فرمانده سپاه بندرلنگه گفت :در اتفاقات فتنه 88 دشمن حساب شده و با طراحی قبلی وارد میدان شد که بصیرت و دشمن شناسی ملت غیور و قهرمان ایران پروژه نفوذ را به خوبی مهار کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۸۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج  استان هرمزگان: سرهنگ فاطمی، فرمانده سپاه بندرلنگه با بیان اینکه واژه نهم دی احساس غرور ،افتخار ، بالندگی ،بصیرت، ایستادگی ،گوش به فرمان ولایت بهمراه دارد، گفت: ملت با بصیرت ایران در یک کلام اتحاد و همدلی ووحدت کلمه را به اثبات رساندند و مشتی پولادین بر دهان دشمنان و فتنه گران زدند.

وی  مهمترین عامل به وجود آورنده فتنه ۸۸ کینه دیرینه دشمنان از ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و صهیونیستیها دانست و افزود: هیمنه آمریکای جنایتکار و ایادی آن را در جهان شکسته بود، که دشمنان با استفاده از فرصت پیش آمده انتخابات، با تمام توان وارد میدان شدند و قصد نابودی و براندازی انقلاب و نظام اسلامی را داشتند که با هوشیاری ملت قهرمان و بصیرایران اسلامی با شکست مواجه گردید.

فاطمی اظهار کرد: متاسفانه افراد نادان و کوته فکر در داخل کشور  خواسته یا ناخواسته با دشمن همراهی کرده و آب به آسیاب دشمن ریختند.

وی یادآور شد:برخی قدرت طلبان که از به قدرت رسیدن رقیب خود ناخر سند بودند و آن را پایان حیات سیاسی خود می دانستند اقدام به انحراف افکار عمومی نمودند که با سو استفاده از ظرفیت طرفداران خود به کف خیابان آمدند و دشمن که منتظر چنین فرصتی بود با تمام توان وارد میدان شد که این فتنه هزینه های بسیاری بر نظام و انقلاب تحمیل نمودند.

فرمانده سپاه بندرلنگه تصریح کرد: دشمن در جریان فتنه وفتنه گران داخلی نفوذ کرده بود و در اتفاقات فتنه ۸۸ دشمن حساب شده و با طراحی قبلی وارد میدان شد که بصیرت و دشمن شناسی ملت غیور و قهرمان پروژه نفوذ را به خوبی مهار کرد.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ تبعات داخلی و خارجی بسیاری داشت، افزود:  متاسفانه شیرینی حضور حداکثری مردم در انتخابات را به تلخی مبدل ساخت و هزینه مادی و معنوی زیادی را بر کشور تحمیل نمودند.

فاطمی با بیان اینکه دشمن همچنان در حال برنامه ریزی و منتظر فرصتی دیگر می باشد، گفت:نقش مردم خصوصا دلسوزان نظام و انقلاب ، ارتقا بصیرت و آگاهی عمومی جامعه در خصوص پروژه نفوذ دشمن می باشد.

وی یادآور شد: دشمن امروز به دنبال اجرای نقشه های شوم خود از طریق جنگ نرم و نفوذ فرهنگی می باشد چرا که از جنگ سخت و تقابل با جمهوری اسلامی نتوانست پیروزی چندانی کسب نماید.

فرمانده سپاه بندرلنگه اظهار کرد: امروز دشمن با حربه مذاکره ، توافق و جنگ نرم بدنبال شکستن  اتحاد و همدلی در کشور است تا که بتواند به راحتی پروژه نفوذ را اجرا نماید.

وی تصریح کرد: در زمان فتنه استان هرمزگان علی الخصوص بندرعباس هم دچار التهاباتی گردید اما با هوشیاری مردم خونگرم و انقلابی استان و مجموعه با بصیرت سپاه و بسیج و حضور مردم ولایت مدارو نیروهای نظامی و انتظامی این فتنه کنترل گردید.

فاطمی خاطر نشان کرد:مردم استان هرمزگان همواره پیرو و گوش به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای هستند که این مهم سبب ناکامی دشمنان و بدخواهان گردیده است.

ارسال نظرات