خبرهای داغ:
در بیانیه شورای عالی بسیج هنرمندان فارس تاکید شد:

ترسیم هنرمندانه حماسه 9 دی از تکالیف هنرمندان بسیجی است

ما رهروان و رهپویان سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی، جهادگرانه و مجدانه پای انقلاب مان ایستاده ایم.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۹۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در بیانیه سازمان بسیج هنرمدان فارس بمناسبت فرارسیدن نهم دی ماه " روز بصیرت، آمده است: "ما پرچمداران و پاسداران فرهنگ و ادب و هنر انقلاب و اسلام بر خود واجب می دانیم به فرمایش امام شهدا ( رضوان الله تعالی علیه ) و پیروی از مقام معظم رهبری، نسبت به تبیین اندیشه های گمراهانه سران و عاملان فتنه، با انقلابی هنرمندانه در جان و روح و اندیشه مرم زیبایی حقیقی انسان انقلابی را پدیدار سازیم که این ترسیم مهم از تکالیف فرهنگی و هنری بسیجیان است."

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 
با عرض تبریک و تهنیت ولادت باسعادت خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)  و با درود بر معمار کبیر انقلاب جاودانه اسلامی ایران "حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه)"  و یادگاران بر حق ایشان، درود بر منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و با یاد خاطره ی مانای  شهدای اسلام و انقلاب و  آرزوی توفیق و سعادت و سلامت برای مقام عظمای ولایت "حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مدظله العالی).
 
بدینوسیله اعلام می داریم در روز بصیرت و حماسه ساز جاودان نهم دی ماه سال 1388 مردم مبارز انقلابی با ایمان دینی و معنوی شان دیگر بار یوم الله فاخرانه ای را رقم زدند و با پشتیبانی دلسوزانه و صمیمانه  از ولایت فقیه نشان دادند که هنوز به میهن اسلامی شان ارادت داشته  و اجازه هرگونه تهدید و آسیب را به این دیار مقدس  روا نمی دارند .

نهم دیماه روز میثاق امت با ولایت ... روز خروش خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های انسان های غافل و گمراه و مزدور ... روزی که به سران فتنه "نه " جانانه ای دادیم  و آری را به نظام اسلامی لبیک گفتیم  و بیعت مجددی با آرمان ها و ارزش های اسلامی بستیم.
 
9 دی شروع حرکت عزت خواهی و عزت طلبی ... روز تاریخ سازی که ندای "هل من ناصر ینصرنی..." در آن دمیدیم  و با فریاد لبیک جانانه ی  یا حسین همنوا شدیم  و باری  دیگر پایه های کاخ استکبار منفور را به لرزش درآوردیم و ثابت کردیم که ما هستیم.

ما پرچمداران و پاسداران فرهنگ و ادب و هنر انقلاب و اسلام بر خود واجب می دانیم به فرمایش امام شهدا ( رضوان الله تعالی علیه ) و پیروی از مقام معظم رهبری، نسبت به تبیین اندیشه های گمراهانه سران و عاملان فتنه، با انقلابی هنرمندانه در جان و روح و اندیشه مرم زیبایی حقیقی انسان انقلابی را پدیدار سازیم که این ترسیم مهم از تکالیف فرهنگی و هنری بسیجیان است.
 
ماسربازان هنرمند مدعی آنیم "موجیم که آرام نگیریم / زیرا که آسودگی ما ، عدم ماست". ما رهروان و رهپویان سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی  آوینی، جهادگرانه و مجدانه پای انقلابمان ایستاده ایم و در ششمین سالگرد حماسه عظیم 9 دی به تبعیت از امت حزب الله  از این سنگر فرهنگی دفاع خواهیم نمود و یکپارچه گوش و هوش مان را به فرمان فرمانده کل قوا می سپاریم و و به جان دل ، وجود ناقابل مان را را فدای حقیقت خواهیم نمود. امید است که خداوند رحمان هدایتگر و حمایتگر مان باشد.

 
والسلام و علیکم ورحمت الله وبرکاته

شورای عالی قشر بسیج هنرمندان فارس

شیراز - 9 دی ماه 1394


* روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان فارس
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار